2.5

The Incredible Torture Show

Sardu driver en teater där man torterar folk på scenen. Vad publiken inte vet är att det inte är något skådespel, det är på riktigt! Det händer även en hel del andra saker på denna teater... Sex, kannibalism, slaveri och S&M.

Originaltitel Blood Sucking Freaks
Alternativ titel The Heritage of Caligula: An Orgy of Sick Minds, Bloodsucking Freaks, House of the Screaming Virgins
Regissör Joel M Reed
Manus Joel M Reed
Genre Komedi, Skräck, 70-tal
Skådespelare Seamus O'Brien, Viju Krem, Niles McMaster, Dan Fauci, Alan Dellay, Luis De Jesus, Helen Thompson, Illa Howe, Juliet Graham, Arlana Blue, Jennifer Stock

2020-09-05
Fler såna här filmer åt folket!
Raimo_1985
2018-02-18
Så underbart skönt att eländet äntligen tog slut. Jag är ju jättenyfiken på de här video nastiesarna och vill se dom för att veta hur de är och så. Den här filmen tyckte jag var helt vedervärdig, men jag kanske inte är värdig att förstå den fullt ut då jag varken är en gorehund eller en sleazer. Jag är väl något mer av cheesedoodle och det är ju inte mycket av i den här. Det är mest utstuderat ful-äckel och en orgie i dålig smak och jag famlar hysteriskt efter duschslangen. Kan någon ge mig en duschslang och lite duschkräm? Jag hatade verkligen den här filmen. Det är inte ofta det händer. Men även om jag verkligen tycker illa om den och ger den en etta så är det helt klart att den har ljuspunkter. Skådespeleriet är inte illa alls, särskilt när det går lite lugnare till. Det här med att jobba sig igenom Troma-filmer är ett hårt jobb, och den här filmen gör mig inte så sugen på att se fler. Men det vet jag ju att det kommer bli, för något är det som drar, jag vet inte vad.... Kanske att sådana här filmer inte görs längre. Jag är ett stort fan av gore/horrorcore-rapparen/producenten Necro. Jag har alltid tyckt mycket bättre om goremusik än gorefilm.Necro har samplat både musiken och ljuden från här filmen och gjort beats på, vilket gör filmen för min del nästan värd att se. Jag får veta var samplingarna kommer ifrån, mycket roligare än att gå in på whosampled. Necro har även baserat delar av en musikvideo på den här filmen. Det var kul att se att musikvideon som gjorde min kollega på mitt gamla jobb så upprörd och fick honom att säga "Jag hatar Necro" inte var något som Necro kommit på helt själv utan att det som så mycket annat var taget från en film. Aja, avslutningsvis var det ett hårt jobb att ta sig igenom den här skitsmakande pastillen men nu är det gjort och det fanns ju somliga behållningar iallafall. Inte fullkomligt bortslösade 85 minuter, men ändå, fy faaaaan.
idd
2015-08-02
Gordon Lewis möter Syndige dvärgen = inte alls trevligt. Men samtidigt så hemskt att det är lite fascinerande..
ladyvengeance
2012-12-04
För lite blod, för mycket bröst. Dvärgen är i alla fall rolig.
dudson
2010-09-27
Så Sjuk&Trevlig gammal Härlig Cult film!! Påminner en del om The -Sinfull-Dwarf till sättet.Och det är inte Dåligt=) Grym är Ordet...
iamalmighty
2010-09-21
Rätt ojämn och svår att betygsätta, men vissa delar är nothing short of awesome, i ren Troma-stil, så jag följer Gordyals exempel och höjer!
Bergelmer
2010-04-08
Så underbar film! Sköna ljudklipp man kan ta från filmen och använda i lite goa gore/death metal låtar :)
Powha
2010-02-01
Så kass att den går till botten och studsar upp igen, det finns inget som är bra, men helheten blir en komisksoppa.
rhide
2009-08-06
Okej... skådespelare som klassar lika högt som en dagisteater, realism som skulle kunna återfinnas i en sagobok och effekter som är så dåliga att man skrattar. Av någon outgrundlig anledning gick den ändå att se klart.... men så är det ju Troma trots allt! :D
Taliah
2009-05-21
Riktigt riktigt B, men ganska skoj :)