2.3

The Kid

Om du fick möjligheten att träffa dig själv som åttaåring - tror du det barnet skulle vara nöjd med dig och den du blivit som vuxen? I Russ Duritz fall är svaret ett rungande NEJ! Hans liv blir en enda röra när han träffar Rusty.

Originaltitel The Kid
Alternativ titel Disney's The Kid
Regissör Jon Turteltaub
Manus Audrey Wells
Genre Komedi, Familjefilm, Fantasy, 2000-tal
Skådespelare Bruce Willis, Spencer Breslin, Emily Mortimer, Lily Tomlin, Jean Smart, Dana Ivey, Chi McBride, Daniel von Bargen, Stanley Anderson, Susan Dalian, Elizabeth Arlen, Juanita Moore, Deborah May
Betygsantal 2030

2019-08-07
Nop, riktig dålig film..
Körsbär
2019-04-26
Emily Mortimer är det enda jag gillar med denna film, allt annat, bara hjälp! En unge som slungas 32 år in i framtiden o är inte det minsta intresserad av sin omgivning? Slutet räddade filmen lite, men även de hade sina brister. Nej, denna film vart en katastrof.
2016-10-17
En väldigt bra och rolig film med bra skådespelare.
2014-11-04
Söt sliskigt Hollywood drama, en Tillbaka till framtiden light där Bruce Willis än en gång visar att besitter ungefär 3 olika ansiktsuttryck och det fungerar bra i actionfilmer men här krävs lite mer.
ASSFACE
2013-04-13
Så vansinnigt förutsägbar, men halvmysig.
Bennyfilm
2012-02-05
En trevlig och bra familjefilm. Gillar den !

2011-10-06
Jag vet, jag veeeeet. Sån't här ger man inte en trea. Men jag kan inte rå för det. Pojken är så där gullig och Bruce vill man ha i säng, så en trea blir det.
Greigh
2011-08-22
Filmen har någonting som gör en jävligt irriterad och förbannad.
Halofreak92swe
2009-06-23
Filmen har någonting som gör en glad :)
Goirwei
2008-08-09