1.5

En mördares vittne

Efter ett hemskt mord inträffar i ett litet samhälle, riktas alla misstankar till en man som har blandade minnen om vad som egentligen har hänt eller inte hänt. Kan han ha sett mördaren? Eller är han själv inblandad på något sätt?

Originaltitel The Killing Jar
Alternativ titel The Killing Game
Regissör Evan Crooke
Manus Mark Mullin
Genre 90-tal
Skådespelare Brett Cullen, Tamlyn Tomita, Wes Studi, Carlos Bernard, Xander Berkeley, Brion James, Edith Varon, Jack Wallace, John Philbin, Tom Bower, Frank McRae, M Emmet Walsh

jonbo
2016-06-09
Intetsägande med en del härliga birollsskådisar.
WaldoTrumbull
2014-02-05
En tråkig och oengagerande thriller. Det händer liksom ingenting, manuset är fyllt med endimensionella karaktärer som sedan porträtteras av en samling inte allt för begåvade skådespelare. De av skådespelarna som faktiskt kan agera har ingen möjlighet till detta i denna smörjan. Funkar möjligtvis att slötitta på klockan tre på natten när man är för trött för att gå och lägga sig.
drohr
2010-03-30
Känns som en typisk bortglömd tråkig film som visas ibland på nätterna, då ingen tittar på tv. Vilket är bra, för detta var inte mycket att se. Hela filmen osar låg kvalité och storyn är alldeles för platt. Tamlyn Tomita gör ett rätt bra jobb dock. Även Brion James är kul att se.