2.5

The Killing Room

Fyra personer anmäler sig till vad de tror är ett psykologiskt forskningsprojekt, men upptäcker att de istället blivit försökskaniner i ett brutalt program styrt av regeringen.

Originaltitel The Killing Room
Regissör Jonathan Liebesman
Manus Gus Krieger, Ann Peacock
Genre Drama, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Chloë Sevigny, Peter Stormare, Clea DuVall, Timothy Hutton, Nick Cannon, Shea Whigham

2021-08-24
Börjar bra men sen blir det bara pannkaka.
KyLLo
2017-02-06
I paritet med Saw.
2016-09-11
Jag älskar konceptet, och kommer förmodligen att minnas filmen som betydligt bättre än vad den är. Men på något sätt har de lyckats trolla bort det mesta av nerven. Dessutom är det skittråkigt med filmer som genomgående signalerar att det kommer en krystad twist - oavsett om twisten kommer eller inte. Viss underhållning för stunden och ett ganska vackert soundtrack. (6+/15)
Djason
2015-08-27
Skapligt välspelad men själva handlingen har man sett förut och twisten på slutet kommer som ett brev på posten.
AlbinWesley
2014-07-14
Nej den var fan jävligt tråkig alltså. Slöseri med tid, för det mesta görs rätt så halvhjärtat känns det som. Ändå är den inte värdo så det är väl nästan ok.
santiago
2014-05-13
Fattade inte poangen med filmen...
Tatty
2014-04-14
Långtråkig och var riktig seg.
yrkeschaufföre
2014-04-13
Jaha, så detta var en film? jag ramlade in i den å tänkte att det var nån av alla de där konstiga tv-serierna som går mitt i natten. Men som film var detta verkligen bara äckligt och tråkigt.
-_Louise_-
2013-11-06
Känns lite tunn, det skulle vara tillfredsställande med mer dialoger över lag, mer fördjupning kring vad som händer, vad folk tänker osv. Dock spännande
ClintanTheKing
2013-11-03
Klichéaktig men ändå en helt okej thriller faktiskt. Plus för Stormare och Sevigny.