2.7

Freaks of Nature

Vampyrer, människor och zombies brukade komma överens i Dillford, men sedan kom något oväntat och nu har de alla vänt sig mot varandra i en hänsynslös och dödlig kamp. Det är upp till tre tonåringar att återställa saker och ting till hur de brukade vara.

Originaltitel Freaks of Nature
Regissör Robbie Pickering
Manus Oren Uziel
Genre 2010-tal, Komedi, Skräck
Skådespelare Nicholas Braun, Mackenzie Davis, Josh Fadem, Denis Leary, Ed Westwick, Vanessa Hudgens, Keegan-Michael Key, Bob Odenkirk, Joan Cusack, Chris Zylka, Ian Roberts (II), Rachael Harris, Mae Whitman, Patton Oswalt, Pat Healy, Cerina Vincent, Lavelle Roby

amam
2017-06-23
Svag trea. Kul koncept, bra skådisar och ibland riktigt kul. Jag såg den mest för att Mackenzie Davis hade den kvinnliga huvudrollen och jag såg henne nyss i San Junipero. Men alla var bra. Lite konstigt att det är så många bekanta ansikten men jag har ändå inte hört talas om den här filmen innan.
bryngel
2016-07-03
Jag gillar't.
TheHorrorfan
2016-04-23
Mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara. Rolig och annorlunda. Svag 4a.
DrJW
2016-04-02
De första 30 minuterna av filmen var bara tragiskt och huvudpersonen är en sån patetisk loser, skådespelaren var bra, men karaktären var ingen vidare skriven och manuset kunde ha gjorts bättre. Men de blir mer sevärdare efteråt och jag gillar filmens poster, har den här vintage vhs-liknande stilen. Jag gillade verkligen handlingen, de är en intressant idé, men den träffade inte riktigt pricket över i:et för mig.
Snipler
2016-02-11
Förvånad över hur bra effekterna är.
PeterTheW
2016-01-30
Nja. Smårolig idé och ett par roliga scener men på det stora hela en väldigt spretig film som inte riktigt verkar veta vad den vill.