Renegades

En grupp Navy SEALs upptäcker en enorm skatt begravd i en bosnisk sjö.

Originaltitel Renegades
Regissör Steven Quale
Manus Luc Besson, Richard Wenk
Genre Action, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Sullivan Stapleton, Charlie Bewley, Sylvia Hoeks, Diarmaid Murtagh, Dimitri Leonidas, Clemens Schick, Ewen Bremner, J K Simmons, Peter Davor, Mahamadou Coulibaly, Alain Blazevic, Karim Cherif, Denis Brizic, Marko Cindric, Igor Hamer

Andreas_
2020-05-03
Sämre än jag trodde, en del bra actionscener och en bra ide men tyvärr väldigt dåligt utfört av en medioker regissör med mest okända och rätt dåliga skådisar, kanske att man hade gillat detta ifall man var 10 år gammal eller liknande och man inte riktigt har utvecklat hjärnkapaciteten ordentligt, men som vuxen så satt jag mest och skrattade hur fånigt detta var, förstår inte ens att JK Simmons kunde ställa upp på att ens befatta sig med filmen, men han är nog det enda som är sevärt också och behållningen av det hela, men annars finns det inte mycket att hänga i granen, en riktigt svag 2:a blir betyget, ses med risk att förlora två timmar dyrbar rid.
Zebulonm
2019-10-14
Går o se i brist på annat...
Xeno
2019-07-02
Hyfsad action. Men usla skådisar.
2018-10-08
Korkad action med avsaknad av logik. Vill man dock se en just korkad action funkar den alldeles utmärkt. Actionscenerna är okej, humorn finns med på ett hörn och det blir aldrig tråkigt.
Adoniram
2018-07-31
Trött manus, sega skådespelare, frånvarande regissör. Inte mycket att glädjas åt.
Djason
2018-06-08
Bättre än väntat. alltid ett plus när folk pratar sitt egna språk och inte engelska med brytning.
Robkiller
2018-02-27
Östeuropa-action som är rätt intetsägande med risiga skådespelare.. inte mycket att se det här.
PeterTheW
2018-01-06