The Last Kiss

The Last Kiss är en adaption av den italienska filmen "L'Ultimo Baccio." Den handlar om ett gäng i 30-års åldern som försöker inse att de håller på att bli vuxna. En romantisk komedi om livet, kärlek, otrohet, förlåtelse, giftemål, vänskap...

Originaltitel The Last Kiss
Regissör Tony Goldwyn
Manus Paul Haggis
Genre Romantik, Komedi, Drama, 2000-tal
Skådespelare Zach Braff, Rachel Bilson, Jacinda Barrett, Casey Affleck, Blythe Danner, Tom Wilkinson, Michael Weston, Eric Christian Olsen, Marley Shelton, Lauren Lee Smith, Harold Ramis, David Haydn-Jones, Cindy Sampson, Erika Rosenbaum, Mark Walker

Skapad 2019-10-27 av Pebosjan
Inte nöjd med livet? Något som saknas? Alla kan inte alltid få exakt vad dem vill ha. Men när livet börjar att likna vad man alltid hoppats att det skulle vara som, hur gör man för att fylla de...   Läs mer »

ViolaIngeborg
2018-08-28
asså blir bara irriterad av denna filmen.
idaho1981
2018-07-14
Detta med filmer om killar runt 30 som känner att de helt plötsligt inte har levt tillräckligt innan de gift sig/skaffat barn mm och tycker att nu är en bra idé att göra det och ändå ska man tycka synd om dem. Väldigt barnslig film.
2014-12-14
Första 15 min arbetar min hjärna stenhårt med att ställa om den bild jag har av Zach Braff som den drömmande J. D i Scrubs till den mer vuxne Michael i denna film. När jag väl lyckas acceptera Braff i denna roll så höjs även kvalitèn på denna film. Den är dock ojämn, en del scener är originella och starka medan andra är tråkiga och ooriginella. 3+
Lars-O
2014-08-08
Ånger ingick nog inte i Braffs utbildning.
annihilat0r
2014-02-28
"The Last Kiss" är en film som förmedlar relativt rika budskap om relationer. Regin är visuellt behaglig och manuset kittlande naket. Zach Braff spelar trovärdigt. Det vågade manuset, och Rachel Bilsons karaktär, är vad som urskiljer denna film från genrens andra filmer – och det på ett positivt vis.
AlbinWesley
2014-02-17
Att den är smått deprimerande är väl det som är bra med den, kan jag tycka. Svag trea för fina familjära ansikten men stormförtjust blev jag ju knappast.
SUKOF
2013-10-23
Temat är tröttsamt. Förlåtande kvinnor och idiotiska män.
Hypostas
2013-04-16
Inte rolig för fem öre och ingen av skådisarna övertygar. (Förutom möjligen Casey Affleck, men han är med alldeles för lite.) Lite nostalgiskt att återse "Summer" från The OC, men det är också allt.
nattiss
2013-03-06
Enbart deprimerande, såg inget roligt i den. Tråkig var den till och med. Hade högre förväntningar. :(
namaste87
2013-02-26
Varje gång zach braffs karaktär kommer in i bild så tänker jag såhär: "DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!" Detta är en skittråkig film om en skitstörig snubbe som man får noll sympati för. Jag går känslomässigt emot hela filmens riktning och hoppas hela tiden på att det oerhört förutsägbara slutet inte ska komma. Tyvärr gör det ju det, och jag är sur i flera timmar efteråt. Bu! är mitt betyg.