1.9

The Last Sign

En kvinna plågas av spöket av hennes utnyttjande och alkoliserade man. Hon måste komma över det förflutan för att kunna gå vidare i livet.

Originaltitel The Last Sign
Regissör Douglas Law
Manus Anne Ray-Wendling, Ron Base, Heidrun Schleef
Genre Drama, Romantik, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Andie MacDowell, Samuel Le Bihan, Tim Roth, Margot Kidder, Mimi Kuzyk, Tyler Hynes, Amanda Jane Tilson, Lila Bata-Walsh, Barry Flatman, Cory Bertrand, Terence Bowman, Marcus Champagne, Robert Crooks, Larry Day, Deborah Smith, Sean Tucker

NoWireHangers
2017-11-03
Inte mycket positivt att säga om denna. Känns som en billig tv-film och inte alls bra berättad. Svag tvåa.
Tatty
2017-07-18
Längesen jag såg filmen så tyckte jag att den var rörig och jag förstod inte filmen riktigt men nu när jag sett den igen så förstod jag filmen bättre! Den är bra och spännande. Gillar slutet!
Dele
2017-05-17
Beprövat och tramsigt, och till slut också en pekoral. Hyfsad produktion dock, och det känns inte helt klart vart det ska ta vägen.
Murvel48
2016-05-03
Otroligt seg och tråkig film. Helt meningslös.
jennah
2012-04-30
Superdålig. Dialogen är otroligt styltig och ungefär halvvägs in i filmen kom jag på att han som spelar Marc låter precis som Tommy Wiseaus karaktär Johnny i "The Room". Då blev det lite roligare, men inte mycket.
produr
2011-11-30
snarkvarning
Taandborste
2011-08-27
Så tråkig att jag vill kräkas! Det enda bra var Tim Roth, OCH HAN VAR JU FÖR FASEN KNAPPT MED!

2010-01-13
Den var bra och annorlunda. Trodde hela tiden det skulle hända nåt hemskt men nada, det var bara det att man inte förväntade sig sånt som hände på slutet.
MaraJade
2007-08-24
Jag störde mig rejält på Samuel Le Bihan röst och när jag kollade upp filmen på imdb fick jag reda på att de hade dubbat hans röst...skandal! Andie MacDowell är ingen personlig favorit direkt och hennes karaktär kändes rätt enformig och någon kemi mellan henne och Samuel Le Bihan existerade inte så det var bara konstigt att se dem tillsammans, Tim Roth däremot var ok, medan Margot Kidder karaktär var hemskt påfrestande och borde ha skippats helt och hållet. I grund och botten var det ingen direkt märkvärdig film och jag kan inte ens säga att jag gillade den så mycket men den dög att se på även om handlingen var lite fjompigare än jag hade förväntat mig.
-_Louise_-
2007-05-19
Småspännande med bra story som faktiskt aldrig spårar ur. Ändå är den tyvärr ganska ointressant och man somnar lätt. Tur att den inte var så lång.