2.6

The Last Stand

Ledaren för en drogkartell lyckas rymma från en fångtransport i Las Vegas och ger sig av mot den mexikanska gränsen, där en sheriff och hans män är de sista som kan stoppa honom.

Originaltitel The Last Stand
Regissör Kim Ji-woon
Manus Andrew Knauer
Genre Action, Kriminalare, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Arnold Schwarzenegger, Forest Whitaker, Eduardo Noriega, Johnny Knoxville, Rodrigo Santoro, Jaimie Alexander, Luis Guzmán, Zach Gilford, Peter Stormare, Genesis Rodriguez, Christiana Leucas, John Patrick Amedori, Daniel Henney, Kristen DeVore Rakes

saggesaliv
2018-04-23
Wow, långt över förväntan! Arnold i högform, fantastisk musik och actionscener som bara får en att le! Sweet stuff!
larsen1976
2017-07-21
Arnold briljerar i ett rafflande tempo. Gillar du action kommer du älska denna :)
Stan
2017-05-09
Bättre än väntat. Arnold är alltid underhållande och Stormare så creepy.
2017-04-15
Detta är en film med en handling som är sådant som Steven Seagal eller t.ex. Dolph Lundgren nuförtiden producerar direkt till video utan uppmärksamhet. Skillnaden är att på något sätt har man lyckats få med välkända och sevärda skådespelare vilket också hjälpt till budgetmässigt. Det hjälper dock inte filmen och man tycker det är synd att skådespelare som Schwarzenegger, Stormare, Guzmán och Whitaker slösas bort här.
Dagerman
2016-11-14
Sämre än väntat, och mina förväntningar låg redan på måndagskvällsnivå...
Murvel48
2016-11-05
Den här filmen visste verkligen inte vad den ville vara.
deswhip
2016-10-23
Ingen Oskarskandidat, men underhållande.
Raimo_1985
2016-06-15
Kan man ge en stark etta? Jag gör det iallafall. Den är ganska nära tvåan men lika nära ettan egentligen. Hade det varit en komedi hade jag tyckt den var usel. Som action, mest fånig och överdriven på fel sätt, lite 90-talsgrisig, eller ganska mycket. Ibland är det nära Troma-nivå, på vissa scener. Som Arnold-film, en av hans absolut sämsta. Tyvärr. Men men, film-livet går vidare!
yrkeschaufföre
2016-02-17
Det här är både bra och dåligt, jag har sett det bättre förr men Arnold är ju Arnold så tre får det bli.
Rele
2015-12-30
En dålig film. Jag ger en tvåa.