2.4

The Last Witch Hunter

En odödlig häxjägare i nutidens New York tvingas samarbeta med sin största fiende, en kvinnlig häxa, för att förgöra en klan med häxor som planerar att släppa loss en stor förbannelse på mänskligheten.

Originaltitel The Last Witch Hunter
Regissör Breck Eisner
Manus Cory Goodman, Matt Sazama, Burk Sharpless
Genre 2010-tal, Action, Äventyr, Fantasy
Skådespelare Vin Diesel, Rose Leslie, Elijah Wood, Michael Caine, Ólafur Darri Ólafsson, Rena Owen, Julie Engelbrecht, Joseph Gilgun, Isaach De Bankolé, Michael Halsey, Sloane Coombs, Lotte Verbeek, Dawn Olivieri, Inbar Lavi, Armani Jackson, Aimee Carrero

KyLLo
2019-06-19
Inte alls som Men in Black och Harry Potter. Det här är skräp. Manuset är värdelöst och huvudrollsinnehavarna är så dåliga. Det enda positiva är färgerna.
Robkiller
2019-02-10
Häxor, en massa specialeffekter och Vin Diesel som Witcher. Snygg, och sådär lagom halvintressant, men tar sig aldrig riktigt.
2018-05-11
Som en hjärndöd mix av Blade, Underworld, Riddick, Men in Black och Harry Potter. Duger gott som underhållning om man inte har något bättre för sig. (7/15)
BrutusBeefcake
2017-12-08
Dum och inte alls bra, men långt ifrån så illa som jag trodde när jag satte igång den. Faktiskt lite underhållen då och då. (4+/15)
fridenpaden
2017-12-04
Blek men underhållande. Tappade lite intresse i slutet. Vin Diesel med skägg ser ut som Tom Hardy.
sven_usling
2017-10-28
Enormt underhållande fram till ett förutsägbart och dåligt slut.
NoWireHangers
2017-10-16
Idén har potential men manuset och utförandet gör att filmen nästan helt misslyckas att fånga eller hålla ens intresse.
Murvel48
2017-10-11
Häxbane, drömfångare, snowdoniafibbla...en sällsynt larvig story och löjlig dialog men det finns trots allt ett visst underhållningsvärde. Men bottenbetyget är inte långt borta.
Kopla
2017-10-03
Sånt slöseri med bra skådisar, de kan så mycket bättre! Ångrar att jag såg hela...
Zok
2016-12-03
Nja, en film som fungerar att se för stunden, men som försvinner ur minnet lika fort som den är slut.