1.8

The Late Bloomer

Dr Peter Newmans, en sexterapeut, går igenom puberteten under tre veckor vid 27 års ålder, efter att en godartad tumör i hans hjärna behandlats.

Originaltitel The Late Bloomer
Regissör Kevin Pollak
Manus Kyle Cooper, Austyn Jeffs, Paul A Kaplan, Joe Nussbaum, Mark Torgove
Genre 2010-tal, Komedi, Drama, Romantik
Skådespelare Johnny Simmons, Brittany Snow, Kumail Nanjiani, Beck Bennett, J K Simmons, Maria Bello, Paul Wesley, Blake Cooper, Vanessa Ragland, Lenora Crichlow, Jane Lynch, Laraine Newman, Sam Robards, Jason Antoon, Matt Jones (II), Joey Greer, Ken Marino

deswhip
2017-06-05
Hyggligt underhållande för stunden men lämnar inga bestående intryck.
2017-04-05
Förhoppningen utifrån filmens någorlunda originella handling var att jag skulle få något fräschare än en typisk sexkomedi. Tyvärr lurades jag av handlingen och den rätt fantastiska rollistan för detta var praktiskt taget en sexkomedi om i något äldre kostym. Rollistan är dock fantastisk med skådespelare som J K Simmons, Maria Bello, Brittany Snow, Kumail Nanjiani, Beck Bennett och Jane Lynch. Alla favoriter hos mig. Filmens höjdpunkter är dialogerna mellan Nanjianis och Bennetts karaktärer. 2+
wasteoftime
2017-03-28
Ärligt talat? Det här var, frånsett några få scener, verkligen skit. Kan ju inte påstå att jag hade speciellt höga förväntningar, men jag tänkte ändå att det fanns en viss potential I storyn. Men nej tack. 53,0 på SH-skalan.
ulpe01
2016-11-25
Inte så bra som jag hoppats, lite för fjantigt emellanåt, men birollerna är superroliga och det är tillräckligt feelgood för en tvåa i betyg.
SONGUN
2016-11-20
Den här KUNDE faktiskt varit ännu sämre.
badpanda1606
2016-11-13
En bra söndagsfilm.
DIProgan
2016-10-08
Lite i töntigaste laget men en dos feelgood så vi godkänner det.