2.2

The Librarian: Quest for the Spear

När ett magiskt artefakt tas från ett bibliotek sänds den beskedliga bibliotekarien för biblioteket ut för att återbringa artefakten.

Originaltitel The Librarian: Quest for the Spear
Regissör Peter Winther
Manus David N Titcher
Genre Drama, Komedi, Action, Thriller, Science Fiction, 2000-tal
Skådespelare Noah Wyle, Sonya Walger, Bob Newhart, Kyle MacLachlan, Kelly Hu, David Dayan Fisher, Jane Curtin, Olympia Dukakis, Lisa Brenner, Clyde Kusatsu, Mario Iván Martínez

Skapad 2019-11-16 av Rollywood
Stjärnan från Cityakuten, Noah Wyle, tar här huvudrollen som den töntige plugghästen Flynn Carsen i ett äventyr i stil med Indiana Jones. Flynn har tagit examen 22 gånger på universitetet och...   Läs mer »

sodomiten
2018-12-29
Som ett skitprogram tidigt på dagen man bara zappar vidare till nästa kanal ifrån.
eandersson
2016-07-26
En bil har ofta 5 växlar (filmtipsets bil har åtminstone det) och denna bil till film låg aldrig över 2ans växel. Så därav 2/5. Första gången jag ogillade/störde mig på min personliga favorit, Kyle MacLachlan. Smårolig men inga gapskratt.
AmyTatti
2016-07-18
Svag tvåa, den gick iallafall att ta sig igenom, vilket inte är något bra betyg. Fånig film på alla sätt. Men det var roligt att se Bob Newhart, så det kanske höjde filmen över "värdelös".
Shemhamforash
2015-01-06
Hade hoppats på en Indiana Jones feeling, men hela filmen var bara pinsam..
2014-12-16
Här finns alla mindre positiva tecken som utmärker en TV-film. Det är dock underhållande och Noah Wyle sköter sig liksom Sonya Walger, som inte bara är fin utan dessutom kommer med en riktigt sexig engelsk dialekt. En riktigt söndagsfilm då man slappar och vill uppleva lite äventyr på eftermiddagen. 2+
mylar
2014-11-25
Indiana Jones utan humor, självinsikt och glimt i ögat. Således finns ingen som helst trovärdighet i någon av rollfigurernas agerande.
foppa99
2014-11-22
Härligt me filmer som vet va de är o inte siktar mot stjärnorna o blir patetiska
swecarlsson
Usch... Bortkastad tid.
Ima_Tree
2014-11-22
Usch så uselt! Fy, Kyle MacLachlan!
pungsnigel
2014-04-12
Rätt så jävla skit dålig.