2.4

The Little Hours

En ung betjänt på flykt från sin mästare tar skydd i ett dysfunktionellt kloster i medeltida Toscana.

Originaltitel The Little Hours
Regissör Jeff Baena
Manus Jeff Baena
Genre Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Alison Brie, Dave Franco, Kate Micucci, Aubrey Plaza, John C Reilly, Molly Shannon, Fred Armisen, Jemima Kirke, Nick Offerman, Lauren Weedman, Paul Reiser, Adam Pally, Paul Weitz, Jon Gabrus, Rolando Abbarchi, Teresa Marini, Dina Lenzi

2018-11-11
Väldigt konstigt koncept som verkligen gör mig nyfiken och med så många bra och roliga skådisar i rollistan är det en upplevelse. Bitvis är det också verkligen jättekul! Men, det är dock väldigt glest mellan dom roliga stunderna och filmen är på inget vis engagerande eller intressant däremellan. Jag gillar ändå att den är så egen och unik men mer än en lite speciell tvåa räcker det inte ens nästan till.
supermancover
2018-11-10
En otroligt märklig filmupplevelse.
Supernaut
2018-10-23
Oväntat rolig, trots väldigt mycket buskis.
amotherscrime
2017-12-11
Såg hysteriskt rolig ut på trailern men föll ganska platt i sin helhet. Så många bra komiker/skådespelare och en så himla bra idé till film. Men utförandet på manus och regi är rentav uruselt. Resultatet blir som ett ljummet bad.
HerrNenne
2017-10-11
Helt absurd. (Älskar Aubrey Plaza).
jonbo
2017-10-02
Några småfinurliga idéer men alldeles för avigt för mig.
TFJ
2017-09-24
God potential och bra skådespelare men hamnar tyvärr lite snett. Ändå väl värd en titt.
Goham
2017-09-23
En massa gött folk, men inte mer humor eän en sista-sketch på SNL, men utdraget på en långfilm.