2.2

The Long Weekend

En komedi om två bröder: stroppige Ed och playboyen Cooper. Ed har en helg på sig att rädda sin karriär men brorsan har andra planer: kvinnor.

Originaltitel The Long Weekend
Regissör Pat Holden
Manus Tad Safran
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Brendan Fehr, Chris Klein, Paul Campbell (I), Kristina Copeland, Michael Daingerfield, Moneca Delain, Catherine Devine, Mike Dopud, C Ernst Harth, Cobie Smulders, Evangeline Lilly, Chandra West, Nicole McKay, Craig Fairbrass

SimonFrost
2015-05-02
Wow, den er dårlig. Kan normalt godt lide denne genre, så længe man har meget lave forventninger, men det her er en komedie, der vælger ikke at have nogen former for jokes, men blot satser på, at publikum synes, at ting som sæd og blowjobs er utrolig morsomt i sig selv. En af de klart dårligste film, der nogensinde er gjort..
2014-11-12
Som 19-åring såg jag American Pie och som de flesta så skrattade man gott åt allt det löjliga, äckliga och barnsliga. När jag 7 år senare såg denna film fattade jag inte varför jag fortfarande ser en film i samma genre. Visst har den sina roliga scener här och var men ibland undrar man varför detta får kallas film. 1+
dafreakish
2013-07-22
Skräpfilm med billiga skämt och ännu billigare sensmoral och manus. Enda plusset är att få se den charmiga Smulders i en tidig roll.
yrkeschaufföre
2012-06-02
Jag har lite svårt att låta bli kolla när den gå ändå råkar gå på tv, men bra är den inte!
InzZzomnia
2012-05-29
Hade inget annat och titta på men så gick den här på TV och såg att Evangeline Lilly och Cobie Smulders var med så gav den en chans trots en förutsedd tvåa i betyg då jag iaf kunde vila ögonen på dem. Men när var Evangeline med? Missade henne totalt och filmen i övrigt var patetisk på alla plan, kanske är kul om man är 14 år dock..
AlbinWesley
2012-05-29
Det allra mesta är ju ren smörja, inte heller rolig sådan. Dock så är greppet med filmsekvenserna rätt kul, oväntat smart från en i övrigt inte alls särskilt genomtänkt film, vad det känns som. Så det får bli en tvåa ändå.
yrkeschaufföre
2011-11-19
Det är ett halvår sen jag såg den sist, och inte har den blivit bättre! Det största problemet är att Cobie Smulders är med för lite.
afrostin
2011-10-08
Kul, lättsamt! Ok, lite tramsigt bitvis men bra för att få upp humöret....
Nathalena
2011-06-18
Fan vad smaklöst och barnsligt
UntzUntz
2010-03-07