1.8

The Planet of the Future

En grupp överlevande i en postapokalyptisk omgivning kämpar för överlevnad mot muterade varelser, allt för att människan åter ska stå som herre på jorden.

Originaltitel The Lost Future
Regissör Mikael Salomon
Manus Jonas Bauer, Bev Doyle
Genre Äventyr, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Sean Bean, Annabelle Wallis, Corey Sevier, Eleanor Tomlinson, Sam Clafin, Hannah Tointon, Jonathan Pienaar, Jessica Haines

sillyshitt
2013-02-19
en hyfsad idé men kasst genomfört.
Star-Basse
2012-11-26
Helt klart den bästa Syfy filmen jag har set! Se den!
lottes
2012-10-04
Det borde lära mig att inte försöka se en film som filmtipset har gett en etta. Välförtjänt. Varför filmtipset trodde att jag skulle ge den en tvåa är däremot ett mysterium... Jag kan se en tvåpoängsfilm om ämnet intresserar mig, och det gjorde det här, men filmen var osebar. Efter tio minuter snabbspolade jag och en halvtimme in (gissar jag) gav jag upp. En värld befolkad av zombieliknande bestar, söta pojkar, sexiga lättklädda tjejer, mogna visa män... Och inga andra. Suck.
Necross
2012-09-01
Okej idé, men halvhjärtat genomförande. Hade behövt lite mer budget, lite mer stjärnglans, lite mindre orchsmink
tomatburgare
2012-04-24
En framtid där de få överlevande människorna lever som i en stenåldersby är en bra idé! I övrigt finns det inget bra med den här filmen. De zombieartade orcherna är en skitdålig idé som sänker hela filmen efter bara några minuter. Karaktärerna är också dåliga, och handlingen - varför känns det som att jag har sett det här förut? Nej vet du vad.
manhunter
2012-04-13
Var väl helk ok...
EliasN
2012-02-09
Det fanns en del dåliga repliker och missar i manuset, men i det stora hela var det en spännande och medryckande film.
Luene
2012-01-19
Jag såg enbart denna filmen för de var två skådespelerskor jag gillar i den. Jag hade inte höga förväntningar av denna, för jag brukar inte inte gilla denna typen av film. Men måste säga att den var bättre än vad jag hade trott, även fast den inte var de bäste jag sett.
cookiebee
2012-01-11
den här filmen var inte bra. Det bara skrek B av den, handlingen, slutet och allt som händer under filmens gång var otroligt förutsägbart, vissa små historier som aldrig har med saken att göra. Men idén är kul, och jag tror att den här filmen hade kunnat vara så mycket bättre. det blir en tvåa, för den var roande och underhållande ändå, och något gjorde att man ville se hela filmen.
Rockylin
2011-12-29
En kul idé som gör att man sitter kvar och ser hela filmen, men tyvärr visar det sig ändå vara en plåga största delen genom hela filmen där klippning, plågsamma repliker och pinsamma "specialeffekter" som blandas med ett dussin klichéer och endast lyckas med att sticka i ögonen i resultatet. Att filmen sen påminner mycket om 10 000 bc, som gör att denna filmen känns som 10 000 ac men med framtida uruk-hais gör väl inte saken bättre.