2.4

The Lost Spider Pit Sequence

Hur "Spider-pit"-sekvensen från den ursprungliga King Kong (1933) nog såg ut (den ursprungliga sekvensen klipptes bort från den ursprungliga filmen, eftersom den ansågs vara alltför hemsk).

Originaltitel The Lost Spider Pit Sequence
Regissör Peter Jackson
Genre Kortfilm, Dokumentär, 2000-tal

dafreakish
2015-08-11
Ganska onödigt men charmigt och snyggt.
BarryHero
2013-05-28
Synd att man gick miste om scenen fran originalet. Kul att Peter Jackson ar passionerad.
lekke
2013-04-20
Nörderi.
Semiramis
2013-03-05
Jag ser inte riktigt poängen...
annihilat0r
2013-01-05
En liten film om Peter Jacksons kärlek för fiktiva djur.
Rune2000
2012-12-25
Imponerande kortfilm som visar än en gång Peter Jacksons kärlek för "King Kong".
kakbakarn
2012-09-11
Svårt att betygsätta en enskild actionscen. Det finns väl ett filmhistoriskt intresse här, men jag vet inte. Jag gillar inte King Kong nåt särskilt. Kan inte riktigt se vad som var nytt heller, men jag minns inte så mycket från originalfilmen.
ThePatient
2012-03-30
"Hur 'Spider-pit'-sekvensen från den ursprungliga King Kong såg nog ut." Menas "såg ut" eller "nog såg ut"? Låter som att ursprungliga materialet gått förlorat.
the-godfather
2012-02-02
Skulle ha gett filmen mer rättvisa om den varigt med. Filmen skulle varigt mer spännande. så man får tacka peter jackson som återskapade denna förlorade del av ett mästerverk.