2.8

The Loved Ones

En 17-åring vid namn Brent som fortfarande sörjer sin döde far, tackar nej till att gå på skoldansen med Lola, den tystaste flickan i skolan. Hon och hennes pappa kidnappar honom och Brent måste slåss för sitt liv för att överleva det makabra ?firandet? de tänker ge honom.

Originaltitel The Loved Ones
Regissör Sean Byrne
Manus Sean Byrne
Genre Drama, Kriminalare, Thriller, Skräck, 2000-tal
Skådespelare Xavier Samuel, Robin McLeavy, Victoria Thaine, Jessica McNamee, Richard Wilson (III), John Brumpton, Andrew S Gilbert, Suzi Dougherty, Victoria Eagger, Anne Scott-Pendlebury, Fred Whitlock, Leo Taylor, Eden Porter, Stephen Walden, Igor Savin

AngelsDiary
2019-02-01
Helt okej tourtour porn.
ekneB
2016-07-02
För att förtydliga för dom som verkat missa kopplingen mellan vännens och protagonisten. Gothbruden är syrran till snubben som nästan blev överkörd av protagonisten och på så sätt förklarar hennes förändring från high school sweetheart till emo. You are welcome
ekneB
2016-07-02
Fin indieskräckis med fantastiska skådespelarinsatser från dom två antagonisterna som verkligen nailar psyket perfekt. I början vet man inte om man ska skratta eller vara skrämd över dom psykotiska anlagen hos dottern. Rekomenderas starkt!
cannibalrice
2016-03-15
Det här är nog det smärtsamaste jag någonsin tittat mig igen. Tyvärr kan jag inte säga så mycket om själva filmen annat än att jag fick sympationt i hela kroppen.
eraserheead
2016-03-04
Den här filmen är metal af i dess sanna bemärkelse :) stark trea
sparriskrigarn
2015-01-19
Mycket vidrig och obehaglig, inte dumt! Som en blandning av Excision, The Woman och Carrie.
LenWidleheyt
2015-01-05
Jag blir kär i den rosa, söta, charmiga och fullständigt galna prinsessan. Storyn är mycket avskalad och enkel, all vikt ligger på den våldsamma dynamiken mellan karaktärerna. Djupt? Nja. Snyggt och nagelbitande? Verkligen!
Ogräset
2014-06-11
Briljant inom sin genre. En galen tjej som huvudskurk och parallella berättelser som sätter perspektiv.
DrJW
2014-04-05
Intressant idé om en high school-version av Lida, men manusmässigt så var de dåligt skriven. Storyn är så tunn att hälften av filmen består av huvudpersonens kompis och hans date på balen och de hade inte ens med handlingen att göra!
santiago
2013-11-01
Fränt som fanken. Hoppas uppföljaren visar vad som hänt om han svarat "ja".