2.2

The Man Who Killed Hitler and Then The Bigfoot

En legendarisk, amerikansk krigsveteran rekryteras för att jaga en mytologisk varelse.

Originaltitel The Man Who Killed Hitler and Then The Bigfoot
Regissör Robert D Krzykowski
Manus Robert D Krzykowski
Genre Äventyr, Drama, Krig, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Sam Elliott, Aidan Turner, Caitlin FitzGerald, Rizwan Manji, Ron Livingston, Larry Miller, Nikolai Tsankov, Ellar Coltrane, Sean Bridgers, Kelley Curran, Alton Fitzgerald White, Rocco Gioffre, Joe Lucas, Mark Steger

asasae
2019-11-03
Handlingen var så tråkig att jag flera gånger ville stänga av och ge upp filmen. Den var verkligen inte sevärd! Bara tråkig rakt igenom.
2019-10-26
Det här lät ju kul, men sanningen är att filmen till åtm 3/4 är ett melankoliskt drama proppfull av onödiga flashbacks. Sam Elliot är bra i huvudrollen och vissa delar funkar, men vill man ha en kul fartfylld historia blir man besviken.
Djason
2019-10-14
Man tror ju att titeln i filmen ska få mer utrymme i handlingen men så är det inte utan det blir mer ett segt drama med en Sam Elliott som mest går runt och stönar, svär och suckar.
Asmorod
2019-09-18
Snark...
Dutch
2019-02-15
Sjukt mysig
PeterTheW
2019-02-11
Det här är så svårgreppat så jag vet inte alls. För tio år sedan hade jag nog älskat den, nu känns det mest som en film som vill alldeles för mycket utan att riktigt förstå sin egen poäng. Småskumt.
KyLLo
2019-02-09
Äh, titeln förklarar allt. :P
Julius
2019-02-09
Svår film att få grepp om, år definitivt ingen action utan snare drama om ett livsöde. Enda som störde mig ordentligt var bigfoot, som kunde gjort så mycket mer av.