2.5

Escape Room

Sex främlingar befinner sig i omständigheter helt utanför deras kontroll och måste använda all sin tankekraft för att hitta ledtrådar eller dö.

Originaltitel Escape Room
Regissör Adam Robitel
Manus Bragi F Schut, Maria Melnik
Genre Drama, Action, Thriller, Äventyr, Skräck, Science Fiction, Mysterium, 2010-tal
Skådespelare Taylor Russell, Logan Miller (I), Jay Ellis, Tyler Labine, Deborah Ann Woll, Nik Dodani, Yorick van Wageningen, Cornelius Geaney Jr, Russell Crous, Bart Fouche, Jessica Sutton, Paul Hampshire, Vere Tindale, Kenneth Fok, Caely-Jo Levy, Jamie-Lee Money

kovikovi
2021-09-09
asså den var ju inte perfekt, men ändå cool film
fridenpaden
2021-07-24
Det här har man ju sett förut men det är väl okej.
Abigor
2020-10-20
Svag för den här typen av filmer i "Cube-anda" Gillar dessutom slutet.
2020-07-28
Riktigt bra!
2020-06-08
Det enda de egentligen har lyckats med är underhållningsvärdet, vilket är okej. Allt annat är undermåligt. (6/15)
Hanness
2020-04-12
Kunde varit sämre. stabil 2a.
GrandMaster_E
2020-02-20
Som en svag blandning av The Game & Saw.
BarryHero
2020-01-31
Egentligen ganska generisk historia som har gjorts i bättre tappningar i andra filmer men många av rummen är ändå ganska kul designade. Svaga karaktärer som man inte nödvändigtvis sympatiserar med. Bristen på gore är lite trist och filmen är definitivt ganska förutsägbar.
dafreakish
2020-01-17
Kasst skådespeleri och fullständigt bisarr. Slutet är en klump med skit. Nästan en etta.
produr
2020-01-01