2.4

The Midnight Sky

Efter en global katastrof försöker en ensam forskare i Arktis göra allt för att kontakta en rymdbesättning och varna dem att inte återvända till jorden.

Originaltitel The Midnight Sky
Regissör George Clooney
Manus Mark L Smith
Genre Drama, Thriller, Science Fiction, Fantasy, 2020-talet
Skådespelare George Clooney, Felicity Jones, David Oyelowo, Caoilinn Springall, Kyle Chandler, Demián Bichir, Tiffany Boone, Sophie Rundle, Ethan Peck, Tim Russ, Miriam Shor, Lilja Nótt Thórarinsdóttir, Hanna María Karlsdóttir, Atli Oskar Fjalarsson, Edan Hayhurst, Jamie Schneider, Eysis Clacken, Sam Bond, Tia Bannon

Christofer
2021-03-16
2021-01-14: Sämst manus, man brydde sig knappt om nånting. Mycket som var oklart. 2-
2021-02-08
Snyggt stämningsfull på många sätt och jag gillar ju den här typen av filmen, men det här är inte bra. Blir mest irriterad och tycker ingenting funkar för mig riktigt. Så mycket saker jag bara undrar och nej, en svag tvåa.
Brinkmann
2021-01-10
Vackert och melankoliskt om livets ändlighet.
hsimpson
2021-01-08
Har lite svårt att förstå att den har fått så fruktansvärd kritik. SÅ dålig är den inte. Långt ifrån något mästerverk, men klart sevärd och har sina stunder. Stabil till stark trea.
ShenLong
2021-01-04
lång och ganska tråkig. verkar inte ha haft någon vidare plan på hur filmen ska avslutas eller, eller vad den vill berätta.
Djason
2021-01-02
Ganska fin film men som är på tok för lång då tempot i filmen är sövande och en aning ologisk. Filmen ger helt klart fler frågor än svar.
SimonFrost
2021-01-02
En helt forfærdelig film. Elsker normalt langsomme science fiction film, men absolut ikke denne. Det er sjældent jeg keder mig så meget under en film, at jeg ønsker at slukke, men jeg kæmpede mig igennem. Den er ganske flot, men der er noget helt galt med tempoet i filmen. Derudover giver ingenting logisk mening, og intet i filmen bliver forklaret. Gør dig selv en tjeneste og lad være med at se denne film! George Clooney go home!
ilgoga
2021-01-01
Rätt trevlig film i ok tempo. Dock lite virrigt fokus.
Hanness
2020-12-30
Extremt tråkig film.
casanovan
2020-12-28
Två dåliga filmer till priset av en. Två helt separata handlingar som torftigt har vävts ihop till en riktigt dålig film.