2.5

The Other Woman

Om en kvinna som upptäcker att mannen hon dejtar är gift, och slår sig ihop med hans fru för att lära honom en läxa.

Originaltitel The Other Woman
Regissör Nick Cassavetes
Manus Melissa Stack
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Cameron Diaz, Leslie Mann, Nikolaj Coster-Waldau, Kate Upton, Nicki Minaj, Don Johnson, Taylor Kinney, Alyshia Ochse, Victor Cruz, David Thornton, Madison McKinley

Skapad 2019-11-10 av JennyT
En rolig feel-good film som visar att kvinnor kan ta kontroll och vara starka även i de mest tragiska av situationer. Cameron Diaz och Leslie Mann bjuder på en sådan naturlig komik att jag njöt ge...   Läs mer »

Paramis
2019-04-09
Ganska bra halva filmen men flippar ut lite när de ska börja hämnas. Nikolai spelar ju helt suveränt!
2018-12-17
Leslie Mann och Nicki Minaj är riktigt bra, Cameron gillar jag alltid men Kate hade filmen kunnat vara utan. Handlingen påminner rätt mycket om 9-5 tycker jag.
Misslovemovie
2018-08-18
Smårolig och kul att det inte är ännu en kärlekshistoria.
Robkiller
2017-11-05
Tjejfilm. Är nog i fel målgrupp för detta, men det här blir ointressant väldigt fort.
2017-10-28
deswhip
2017-10-01
Underhållande, välcastat och välspelat. 3-
2017-09-30
Okej, att jag såg den i maj hade jag inte gissat, visst kändes den ganska bekant men jag hade gissat på några år iallafall. Leslie är den stora behållningen, (och Nicki Minajs lilla inhopp)
2017-05-06
Okej, den här har jag visst sett utan att skriva en kommentar!? varför då undrar jag. Den här var väl ganska kul och jag gillar både Diaz och Mann så en trea ska den definitivt ha.
asasae
2017-05-01
Okey men inte lysande.
Nintendo64
2016-07-14
Slapstick och någorlunda kreativa hämnd-skämt räddar upp något.