2.3

The Pacifier

Den före detta marinsoldaten Shane Wolfe är tränad av världens bästa insatsstyrka och är därmed förberedd på alla uppdrag... förutom att sitta barnvakt och skydda fem små barn från fienden. Shane tvingas inte bara slåss mot fienden utan även mot tonårsrebellerna Zoe och Seth, dessutom kräver åttaåriga "ninja-wanna-be" Lulu, treåriga Peter och babyn Tyler uppmärksamhet..

Originaltitel The Pacifier
Regissör Adam Shankman
Manus Thomas Lennon, Robert Ben Garant
Genre Action, Drama, Familjefilm, Komedi, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Vin Diesel, Brittany Snow, Max Thieriot, Morgan York, Lauren Graham, Faith Ford, Chris Potter, Carol Kane, Brad Garrett

2017-10-17
funkar
yrkeschaufföre
2017-09-30
Okej, det är 7 år sen jag såg den sist och jag har glömt precis hela handlingen. Som barnfilm funkar den bra (om än lite våldsam) jag satt å funderade på om den varit en stark trea om man bara bytt ut Vin Diesel mot Dwayne Johnson.
Raimo_1985
2017-01-05
Rolig, och Vin Diesel passar perfekt i denna roll :) Stark trea.
supermancover
2016-05-14
Larvig film, men jag fnissade ju ändå ett par gånger. En tvåa.
F-M-J
2016-04-21
Menlöst tidsfördriv. Lite som att vara fast i limbo och samtidigt vara i totalt förnekelse över faktumet. Kan vara skönt ibland dock, +1.
Portugallien
2014-08-10
Tatty
2014-05-05
Riktig rolig och galen film. Vin Diesel gör rollen jättebra och är riktig läckerbit i filmen.
Undine
2014-02-22
Jättesööt :)
Xenox
2012-08-03
En ganska underhållande komedi.
ToddDowney
2012-07-06