2.4

The Perfect Date

Är du singel? Oroa dig inte! En high school-elev vill spara till college och skapar en dejtingapp där han erbjuder sig att låtsas vara din pojkvän.

Originaltitel The Perfect Date
Regissör Chris Nelson
Manus Steve Bloom, Randall Green
Genre Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Noah Centineo, Laura Marano, Camila Mendes, Matt Walsh, Odiseas Georgiadis, Wayne Pére, Joe Chrest, Zak Steiner, Carrie Lazar, Blaine Kern III, Evan Castelloe, Jared Bankens, Ty Parker, Adelina Szima

2021-05-14
Dålig. Krystade försök att connecta med kidsen genom att namedroppa Elon Musk osv. är så jävla cringe. Humorn faller ofta platt, precis som allt annat. Har vissa småcharmiga ögonblick och det finns liksom saker som hade kunnat bli bra här. Men det blev det inte, en klar men ganska stark etta.
karlmats
2019-10-19
Det här var väldigt förutsägbart och inte speciellt nyskapande. Men det var samtidigt ganska gulligt och Centineo och Marano är tillräckligt bra i huvudrollerna för att man ska hålla på dem. Centineo ser ut som att han skulle kunna vara barn till Shooter McGavin i Happy Gilmore men är inte alls lika douchig. Jag är medveten om att jag är snäll här, men behöver man en lagom lång romcom som underhåller en dag där hjärnan inte kräver mer, då är det här ett ganska bra val ändå. En svag 3a.
idaho1981
2019-07-09
Hua, ännu en amerikansk tonårsfilm om två ungdomar som känner att de inte passar in i det sammanhang de lever i. Kunde blivit så mycket bättre, men blir fullständigt platt...
ulpe01
2019-06-25
Nä, jag har kanske vuxit ifrån såna här söta romcoms, eller så är den kanske inte bättre.
Tatty
2019-05-01
Gillade filmen! Gullig, rolig och charmig film!
robert_akesson
2019-04-23
Amerikansk moralism uran några egentliga höjdpunkter