2.6

The Perfection

En lovande cellist återförenas med sina tidigare lärare efter ett långt uppehåll, men upptäcker att de är upptagna med en ny talang.

Originaltitel The Perfection
Regissör Richard Shepard
Manus Richard Shepard, Eric C Charmelo, Nicole Snyder
Genre Drama, Skräck, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Allison Williams, Logan Browning, Steven Weber, Alaina Huffman, Molly Grace, Milah Thompson, Winnie Hung, Eileen Tian, Mark Kandborg, Graeme Duffy, Glynis Davies, Christina Jastrzembska, Johnny Ji, David Soo

Dream
2020-01-08
Skruvat men nice som det brukar när Steven Weber dyker upp i skräck sammanhang. Fett bra.
2019-12-15
En smart, sexig, provokativ och brutal film med ett psykologiskt djup och en chockerande historia är vad The Perfection misslyckas totalt med att vara. En korkad och fadd rulle utan charm. Svag tvåa. (4+/15)
2019-10-19
Haha, en av det sjukaste filmer jag har sätt på länge och sånt gillar jag. Självklar förutsägbar men det gör inget...
Kimchi
2019-08-13
En sån där film man vet är dålig men ändå gillar. Helt klart underhållande, så länge förväntningarna på story osv är rimliga.
TheHorrorfan
2019-06-07
Helt okej. Sjuk, men sevärd.
2019-06-06
Det här är ett mästerverk!
Jockflake
2019-05-31
Ganska usel film, dåligt & korkat manus. Försöker verka relevant genom att vara "shockerande".
Tatty
2019-05-28
En sån där halv skum film där man undrar vad hon egentligen håller på med. Men sen började man fatta vad som händer mot slutet. Slutet var så skumt men ändå lite klockrent. Men bra skum slut ändå.
haajen
2019-05-28
Underhållande skräp med viss perversion som gör den sevärd om än inte speciellt minnesvärd.
ekneB
2019-05-25
Faktiskt riktigt bra, trailern fick mig att vilja se den men trailern lovar nånting helt annat. Två unikum i cello världen förenas och åker ut på en liten spontanresa i Kina and then all goes bat shit crazy. Typ