2.3

The Polka King

Den polska immigranten och polkakungen Jan Lewan har en stark tro på den amerikanska drömmen, men med hans stora drömmar kom stora misstag.

Originaltitel The Polka King
Regissör Maya Forbes
Manus Maya Forbes, Wallace Wolodarsky
Genre Drama, Komedi, Biografi, 2010-tal
Skådespelare Jack Black, Jenny Slate, Jason Schwartzman, Jacki Weaver, J B Smoove, Robert Capron, Willie Garson, Vanessa Bayer, Robert Macaux, Mary Klug, Kevin Healey, Wallace Wolodarsky, Lew Schneider, Phyllis Kay, Richard Donelly, Kati Salowsky, Jordan Lloyd

supermancover
2018-11-19
Den är inte etta-dålig egentligen. Den är inte dålig per say, it's the lack of something good.
Christofer
2018-01-30
Lite kul men mest bara konstigt.
Cipramil
2018-01-29
Nej, det hjälper inte att Jack Black kör sin repertoar ovanpå en trist historia.
zallaxx
2018-01-21
Kan inte säga att den var särskilt bra.
wasteoftime
2018-01-17
Nja. Detta var väl mest väldigt ljummet. Att det är en "true story" gör ju varken till eller från, kanske mest från, faktiskt. Den hade kunnat vara mycket bättre, och hade den tagit ut svängarna mer. Den varken tar fart eller svävar iväg. Står mest och spinner liksom... Blir lite tradig i längden, och då är den ju inte speciellt lång. 0,8 på SH-skalan.
Murvel48
2018-01-16
Godkänd underhållning!
Afflicter
2018-01-15
Ännu en tragisk figur som tror på den amerikanska drömmen. Svärmor är helt klart bäst den här gången.