The Power of Few

Internationell terrorism korsar vanlig storstadsbrottslighet i en historia med många synvinklar.

Originaltitel The Power of Few
Regissör Leone Marucci
Manus Leone Marucci
Genre Drama, Action, Kriminalare, Thriller, Mysterium, 2010-tal
Skådespelare Christopher Walken, Christian Slater, Q'orianka Kilcher, Anthony Anderson, Jesse Bradford, Moon Bloodgood, Nicky Whelan, Devon Gearhart, Jordan Prentice, Juvenile, Tione Johnson, Navid Negahban, Derek Richardson, Kim Blacklock, Louise Linton

2018-08-26
Svag tvåa. Försöker vara något den inte alls lyckas nå upp till. Väldigt B.
Murvel48
2016-01-09
Idiotisk, irriterande, osympatisk och värdelös i största allmänhet.
GroundhogDave
2014-06-03
Tar sig definitivt efter hand och binder ihop "synvinklarna" på ett snyggt sätt ! 3 +
2014-01-05
Ytterligare ett drama där olika historier ska sammanflätas. Inte så kass som man läser här, men visst är det ett slarvigt hantverk där både Slater och speciellt Walken känns bortslösade. Smått surrealistiska och religiösa undertoner.
Dangoh
2013-08-20
Jag gillade "the bag" så den får en tvåa haha
Robkiller
2013-08-12
En film som har oerhört svårt att få fram vad den egentligen vill. Till slut förklaras det, men vägen dit är långsam och tråkig. Vi får se samma händelse flera gånger ur olika perspektiv och får därigenom bakgrunden till personerna inblandade... men det faktum att samtliga historier är jäkligt ointressanta att följa sänker det här totalt.
Zebulonm
2013-08-10
Pissdålig.......
bojaka
2013-07-30
Svag 2'a på den. En film som vill mycket, lovar en hel del och presterar satans lite. Spendera ingen tid och inga pengar på denna!
Gumsamumsa
2013-06-23
Skådespelandet och manuset så satans uselt att jag inte kunde se klart den. Va var det här för strunt?
jonbo
2013-06-12
Skitnödig film med en del usla insatser.