1.3

The Presence

En kvinna åker ut till en isolerad stuga för att få lugn och ro. Men hon blir förföljd av ett spöke som tycker att huset är hans egendom. När kvinnans pojkvän anländer blir spöket ännu mer irriterad.

Originaltitel The Presence
Regissör Tom Provost
Manus Tom Provost
Genre Drama, Skräck, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Mira Sorvino, Shane West, Justin Kirk, Tony Curran, Muse Watson, Deobia Oparei

Skapad 2019-11-10 av RockSnack
-The Presence är en skräckis där man gör nästan vartenda misstag som finns i ”Hur man gör en effektiv skräckfilm”-boken, om det nu fanns en sådan. Det är en film som för tankarna till proj...   Läs mer »

mahasarakam
2019-04-20
Snyggt gjord tekniskt, men efter en stund känns filmen konstlad och enahanda.
Annliina
2014-03-03
Tur att denna sida finns så man slipper se på dåliga filmer :)
Zok
2013-07-02
Miljön och fotot är snyggt, och en rätt bra start. Men sen rasar allt och så även betyget.
vanloon
2013-06-29
Vackert foto men känns konstlat. suger rejält sen, spöket blir efterblivet och mannen i svart en Bergmans döden wannabee.
zazken
2013-02-16
Kvalar in bland det sämsta jag någonsin sett.
Docklands
2013-01-03
Below minus 9000.
2012-10-06
Bygger upp en stämning som heter duga under den första halvtimman och jag trodde detta kunde bli bra - vad som händer sen vet jag fan inte. Obegriplig på alla sätt med ett enda stort antiklimax. Väldigt stiliga mljöer är det iaf.
Starlette
2012-02-03
Absolut inget att hänga i julgranen.
Molkan
2011-07-27