2.3

The Prodigy

Sarah är oroad över sin unge son Miles skrämmande beteende och tror att en ond och övernaturlig kraft tar över honom. Sarah måste välja mellan en mammas instinkter att skydda sin son till varje pris och det desperata behovet att undersöka vad, eller vem, som orsakar hans onda svängningar.

Originaltitel The Prodigy
Regissör Nicholas McCarthy
Manus Jeff Buhler
Genre Skräck, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Taylor Schilling, Jackson Robert Scott, Peter Mooney, Colm Feore, Paul Fauteux, Brittany Allen, Paula Boudreau, Elisa Moolecherry, Olunike Adeliyi, Janet Land, Martin Roach, Byron Abalos, Ashley Black, Tristan Vasquez

Hanness
2020-06-03
Pinsamt dålig.
ToddDowney
2020-04-10
Riktigt tråkig. Händelserna i filmen kunde man se komma innan man ens satt på filmen. De sämsta med filmen är handlingen. Och då är den redan körd.
Starlette
2020-01-04
Så glad att jag inte såg denna på bio. Kass.
myslas
2019-12-28
Rätt mycket Omen över den här fast istället för att vara bra och spännande består den mest av ologisk smörja. Rycker upp sig i alla fall lite grann under andra halvan men det är väldigt nära bottenbetyg här.
2019-10-27
Läskiga ungar är alltid ett tacksamt ämne i skräckgenren. The Prodigy tillför inget nytt, men funkar de 90 minuterna den är lång. Ungen är creepy, men den jag irriterade mig mest på var mamman som verkade helt blåst.
haajen
2019-06-03
Smått underhållande skräp, synnerligen korkad men funkar som en stunds förströelse.
starsky
2019-05-21
Kul med något nytt i besatthets-genren. Många överraskningar.
2019-05-17
Skitkass. Så makalöst B-kass.
norenorama
2019-05-02
"ShenLong" hahah helt rätt. Denna är totalt värdelös, se ej!
ShenLong
2019-04-28
Men ska inte lyssna på folk som säger att den är bättre än väntat