The Ranch

Filmen utspelar sig i Reno, närmare bestämt på en strippbar. Baren ägs av Mary som håller ett vakande öga på vad som försiggår mellan hennes fyra väggar. Och till synes verkar allt gå bra. Till dess att Velvet börjar jobba där. Hon kommer nämligen med en hel del problem i bagaget som kan få allvarliga konsekvenser för affärerna.

Originaltitel The Ranch
Regissör Susan Seidelman
Manus Lisa Melamed
Genre Drama, Komedi, 2000-tal
Skådespelare Jennifer Aspen, Samantha Ferris, Nicki Micheaux, Paige Moss, Ty Olsson, Bonnie Root, Carly Pope, Amy Madigan, Giacomo Baessato, Lucia Walters, Cailin Stadnyk, Dana McLoughlin, Jessica Collins (I)

wolcom
2008-07-21
I do like the ladies...inte speciellt bra i övrigt.
braxilicious
2008-03-18
Jag skulle nästan kunna ge den en femma men det känns som att det kanske är att ta i lite väl. Men den var jävligt bra, även slutet.
Stan
2007-01-20
Hyfsad, men ett uselt slut.
Schlem
2007-01-20
fan vilka tråkiga menniskor här då! filmen va skitbra, lite dåligt slut.. kom in efter en halvtimme men fan bästa film på länge ! passar skitbra .. för pojkar/flickor som e bröstgalna/besatta.. jam jam jam ! hade de mästa en film bör ha ! därför får den en 5a ! ! !
2007-01-20
se den helt enkelt inte. ser jag fler kommentarer här så blir jag besviken på er.
2007-01-20
skitdåligt slut för övrigt.
träsmak