The Return

Joanna Mills är en ung framgångsrik affärskvinna som har börjat få mardrömmar om en ung kvinna som blev mördad för 25 år sedan av en grym mördare. Mardrömmarna leder Joanna till den mördade kvinnans hemstad och där upptäcker hon att hon själv är mördarens nästa offer.

Originaltitel The Return
Regissör Asif Kapadia
Manus Adam Sussman
Genre Thriller, Skräck, Mysterium, 2000-tal
Skådespelare Sam Shepard, Sarah Michelle Gellar, Peter O'Brien, Kate Beahan, Adam Scott, Brad Leland, Katherine Willis, J C MacKenzie, Erinn Allison, Alyssa Petersen, Amanda Petersen, Frank Ertl, Peyton Hayslip, Darrian McClanahan, Brent Smiga

FrökenTeddy
2014-02-03
Snarare ett kärleksdravel än skräck. 3/4 av filmen verkade vara helt utan mening eller mål. skräp.
dumbass
2011-06-16
Filmen suger, men SMG är het. Hon är ju Buffy ffs!
TheHorrorfan
2010-01-24
Vet inte om det är den men chansar den är dryg en helt ok thriller men inte i min smak men en svag 3a. För att Sarah Michelle Gellar är med i den.
Ramza
2010-01-21
menlös
Columbo
2010-01-10
Detta är ingen skräckfilm utan mer en uppgörelse med det förflutna och att hitta hem (och kärleken...) :) Otroligt lågt tempo med vackert foto.
ThePatient
2008-11-10
Som avslagen läsk. Men några fina bitar finns, J.C. MacKenzie var en liten skatt.
Spelwi
2008-01-14
Gillade den! Blev positivt överraskad.
2008-01-06
Rätt så trälig film som man både kan ha och vara utan. Mest vara utan. Men jag gillade slutet. (5+/15)
theother
2007-12-29
Herrejössezzzzz.
Anoxia
2007-10-15
En kort film som känns väldigt lång, det är nästan försvånande hur starkt man känner att man sett precis en sånhär ilm 20 gånger tidigare, bara repitition av alla andra skräck-thrillers där ute, och detta är en av de sämre.