2.2

The Rezort

Mänskligheten har vunnit kriget mot de levande döda och en form av terapi för att bearbeta traumat är att nu åka på zombiesafari och avreagera sig genom att döda zombies.

Originaltitel The Rezort
Regissör Steve Barker
Manus Paul Gerstenberger
Genre 2010-tal, Skräck
Skådespelare Dougray Scott, Jessica De Gouw, Martin McCann, Claire Goose, Elen Rhys, Jassa Ahluwalia, Lawrence Walker, Kevin Shen, Sean Power, Jamie Ward, Dave Wong, Shane Zaza, Stefan Pejic, Catarina Mira, Cristian Solimeno, Manuela Maletta

Hanness
2020-01-05
Urusel man blir bara irriterad, zombie Jurassic Park.
wiberga
2018-02-27
Inte så där överdrivet bra, men tillräckligt för att få mig att vilja se klart den. En speciell tvist på zombie-temat som jag tycker var intressant, men jag kommer nog aldrig vilja se om den.
Originalet
2017-10-24
Skön underhållning ändå. Helt ok film med ett lite annorlunda koncept jämfört med andra zombie rullar.
2017-08-15
Ett hyfsat fräscht tillskott till den numera väldigt trötta zombiegenren. Som en mix av Jurassic Park och Resident Evil ungefär. De verkar ändå haft en bra budget vilket märks.
Cftbl
2017-06-14
Jurassic Park med zombies.
deswhip
2017-06-04
En av de bättre zombiefilmerna jag har sett.
Djason
2017-01-24
Helt klart bättre än väntat även om den är ganska förutsägbar.
stgurgel
2017-01-21
Förutsägbar och precis så banal som man kan befara
TheHorrorfan
2017-01-20
Det var på tiden att man fick se en bra zombiefilm. Längesedan nu. Spännande och en smula annorlunda mot vad man har sett tidigare. Stark 3:a.
Murvel48
2017-01-18
En ovanligt bra zombiefilm - men det är en svag fyra.