1.9

The Ridiculous 6

En berättelse om en vit man som efter att ha kommit bort som liten pojke har vuxit upp i en apachestam och fått namnet White Knife. En dag dyker hans biologiska pappa upp, en ökänd revolverman vid namn Frank Stockburn som visar sig ha skulder på 50 000 dollar. White Knife upptäcker snart att han har fem halvbröder och de bestämmer sig för att göra gemensam sak av att samla ihop pengarna för att rädda sin far.

Originaltitel The Ridiculous 6
Regissör Frank Coraci
Manus Tim Herlihy, Adam Sandler
Genre Komedi, Western, 2010-tal
Skådespelare Adam Sandler, Rob Schneider, Taylor Lautner, Jorge Garcia, Terry Crews, Luke Wilson, Nick Nolte, Julia Jones (III), Steve Zahn, Nick Swardson, Will Forte, Lavell Crawford, Danny Trejo, Harvey Keitel, Saginaw Grant, Jon Lovitz, David Spade, John Turturro

Powha
2019-01-30
Taylor Lautner är suverän i sin roll.
F-M-J
2018-04-08
Inte överdrivet kul men en imponerande skådespelarensemble utav rang samlas här för att medverka. Stark tvåa.
santiago
2017-11-23
Mestadeles värdelös men Sandler var inte sämst konstigt nog.
StureStenhög
2017-05-13
Förväntningarna kunde inte gärna ha varit lägre, men de flesta inblandade är kapabla till sämre än så här, vilket de nog inte ska ta som en komplimang. Fullt humorlös är den faktiskt inte, här finns kanske fem hyfsade skämt. Basebollmatchen är t.ex. lite fyndig, men då är det här också en sådan där film där man blir lite chockad när det dyker upp ett skämt som de tycks ha lagt mer än två sekunders tanke på. Många kända namn har de iaf fått ihop, men de flesta skådespelare kanske förr eller senare når en punkt i sin karriär där det låter ganska kul att åka ut i öknen och fåna sig med Adam Sandler. Tuff konkurrens om att vara sämst i gänget blir det onekligen, men Taylor Lautner tar hem det ganska överlägset. Man kan som vanligt skratta åt hur icke-rolig Rob Schneider är, medan Lautner bara är plågsam att beskåda. Men på det stora hela är det uthärdligt nog för att undvika bottenbetyg
HerrNenne
2017-04-18
Jag var inte speciellt fokuserad vilket kan ha gjort att upplevelsen inte blev outhärdlig. För när jag tänker tillbaka på den minns jag praktiskt taget ingenting speciellt bra.
zallaxx
2016-10-11
Började kasst, blev bättre eller så vande man sig vid nivån?
per_automatik
2016-09-24
4.9 på imdb, massor med kända ansikten, mycket underhållande fåneri, hög klass!
badpanda1606
2016-07-19
Årets första 1a. Herregud.
FamousAnton
2016-07-14
Undrar när någon kommer döda Sandler. Mästare på att göra narr av minoriteter
thelonelypoet
2016-06-27
Minus fem på denna! Blä!!!