2.3

The Right Kind of Wrong

Kort efter att ha blivit dumpad faller diskaren Leo för en ny kvinna. Problemet är bara att hon står i sin bröllopsklänning på väg till altaret.

Originaltitel The Right Kind of Wrong
Regissör Jeremiah S Chechik
Manus Megan Martin
Genre Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Ryan Kwanten, Sara Canning, Raoul Bhaneja, Mateen Devji, Maya Samy, Kristen Hager, Ryan McPartlin, James A Woods, Catherine O'Hara, Will Sasso, Jennifer Baxter, Barb Mitchell, Sasha Barry, Louise Robinson, Valerie Planche

Howler19
2016-07-13
Det sämsta jag sett på väldigt länge. Premissen om en man som stalkar en nygift kvinna är, tro det eller ej, ännu mer osympatisk än den låter på förhand. Säger möjligtvis en del om vissa människors syn på äktenskap nuförtiden. Sorgligt är vad det är.
Itake
2016-06-05
Nej. Hejade på Douche McRichguy under hela filmen bara för att huvudkaraktären, och hans love interest, var så sjukt jobbiga.
annihilat0r
2016-05-23
"The Right Kind of Wrong" är en otroligt töntig film, och tillhör således en genre min sambo uppskattar något enormt. Trots att jag har haft allvarliga funderingar på att underkänna, så klarar den dock godkänt utifrån sina fördelar: naturen och lättsamheten.
Carie
2015-08-13
Feel good:)
ziferN
2014-07-19
Charmigt och underhållande med ett par småroliga stunder, men för övrigt är detta inte mycket mer än en dussin romcom-film. Men det är ändå ganska lätt att bli underhållen utav filmen och direkt tråkigt blir det inte.
Kalamath
2014-03-11
Härlig romantisk komedi! =)
filmfreak1
2014-02-28
The Wrong Kind of Bad.
J_B
2014-02-13
Nej. Gör det inte, se den inte.