The River Murders

En detektiv undersöker en rad mord och blir själv huvudmisstänkt, när det visar sig att han har personliga anknytningar till alla offren.

Originaltitel The River Murders
Regissör Rich Cowan
Manus Steve Anderson (I)
Genre Thriller, 2010-tal
Skådespelare Christian Slater, Ving Rhames, Ray Liotta, Gisele Fraga, Sarah Ann Schultz, Michael Rodrick, Melora Walters, Chris Leblanc, Michelle Krusiec, Raymond J Barry, Cindy Dolenc

jonbo
2013-09-02
Ingen höjdare direkt.
kervisch
2013-03-17
Godkänd !
jesseCUPCAKE
2011-11-19
..nej.. bara nej. plågsamt dåligt.
DiMMUBoRGiR
2011-09-25
Ja, en dussinthriller är ett väl befogat epitet på den här filmen. Men den har förtjänster som ändå gör att den håller medelklass inom genren. Det är helt enkelt inte en dålig film bara för att den inte lyckas komma med något nytt. Jag tycker att Ray Liotta, Christian Slater och Ving Rhames alla gör bra ifrån sig, däremot är Liottas spanska fru något av det sämsta jag sett. Slutbetyget för River Murders är en svag 3:a.
Tenchi
2011-09-25
Svag tvåa, en dussinthriller som jag sett förut. Men de jag har sett förut har haft bättre manus och bättre skådisar. Ray Liotta är fruktansvärt trist och träig.

2011-09-18
Jag har alltid gillat Liotta han brukar prestera hyggligt vad för skit han än är med i. Men här är han lite trött. Kan bero på det sugiga manuset. Han behövde väl pengar stackaren.
chris_lambert_
2011-09-15
Svag tvåa. Känns mest trött och oengagerande.
Lamaroni
2011-09-12
Var sugen på en bra thriller men fick riktigt dåliga skådespelarinsatser istället. Värd att stänga av flera gånger om.
diskborste
2011-09-06
Christian Slater, Ving Rhames och Ray Liotta är också nyskapande ;)
Heatseeker
2011-08-14