2.2

Flickornas hemliga liv

Natalie har det inte så roligt. Hennes kropp förändrar sig, hennes väninna lägger sig i allt hon gör, skolans snygging gör hennes liv till ett helvete och hennes i övrigt perfekta familj håller på att gå i bitar. Hittills har Natalie kunnat gömma sig bakom sina glasögon och sina böcker, men nu är förändringarnas tid inne. Natalie står på tröskeln till ett av livets största mysterier.

Originaltitel The Secret Life of Girls
Regissör Holly Goldberg Sloan
Manus Holly Goldberg Sloan
Genre Komedi, 90-tal
Skådespelare Linda Hamilton, Eugene Levy, Andrew Ducote, Aeryk Egan, Vyto Ruginis, Meagan Good, Majandra Delfino, Leor Livneh Hackel, Keith Bogart

Bellan
2006-09-14
Jag håller inte alls med i filminfot om vad den handlar om. okej on förändras men det finns andra saker som skulle beskriva filmen bättre, men de tänker jag inte ta nu.
Bomkia
2006-08-26
Lite töntig, lite corny, lite söt, lite trevlig. Works for me, till en gräns. 3a.
Flickebarnet
2006-08-20
Fast jag gillar den ändå...
Flickebarnet
2006-08-20
Söt men kunde varit bättre..
Rulparapel
2006-05-07
Ganska stark tvåa
snövitt
2006-04-18
jag tyckte det här var en okej komedi, den är annorlunda och lite mer smart. kändes som en rolig serie. visst finns det förutsägbarhet och stereotyper men inte på samma nivå som man är van vid bland dagens komedi. faktiskt helt okej. självklart var vissa delar gay men ändå. går att se men inte överdrivet sevärd!
Soul_Assassin
2006-04-09
Bland Linda Hamilton's sämsta filmer! Coolt att Majandra Delfino e me & Eugene Levy! Men annars, inte så värst bra filM!
flair_3
2003-12-11
Förvånansvärt välspelat om att ha en annorlunda familj. Särskilt kul är psykologiprofessorpappan, åtminstone om man läser psykologi själv... "You are experiencing cognitive dissonance!"