2.1

The Shortcut

Derek har flyttat till en ny stad där det finns en vandringssägen om en genväg genom ett privatägt skogsområde vid staden. Snart så upptäcker Derek och hans vänner varför den är så sällan använd.

Originaltitel The Shortcut
Regissör Nicholaus Goossen
Manus Dan Hannon, Scott Sandler
Genre 2000-tal, Skräck
Skådespelare Raymond J Barry, William B Davis, Wendy Anderson, Nicholas Elia, Dave Franco, Katrina Bowden, Drew Seeley, Shannon Woodward, Josh Emerson, Jeremy Bastian, Benjamin DeWalt

2011-12-01
Tyckte den var okej faktiskt. Men slutet var löjligt.
ziferN
2011-11-04
Spännande och underhållande film med en liten intressant story, dock så är slutet helt värdelöst. Jag har sett sådana här slut i många skräckfilmer och denna tanke har alltid slagit mig; vad är meningen? Hur som helst så gav filmen en godkänd tidsfördriv.
filmfreak1
2011-11-02
Hade fått en 2a eller kanske t.o.m en 3a, om det inte vore för det helt verdelösa slutet. 1a!

2011-09-21
Löjligt.
TheHorrorfan
2011-08-28
Spännande och underhållande.
ekneB
2011-07-29
Relativt underhållande c-rysare, stadig tvåa fram till sista minuten. Där hoppar den upp en pinne på betygskalan för slutet var så långt ifrån vad jag väntat mig!

2010-12-19
Helt ointressant på alla sätt.
Amour
2010-06-27
skådespelet är helt värdelöst.. Paris Hilton hade nästan gjort det bättre... ^^
DiMMUBoRGiR
2009-11-25
Det här lättillgängligt och förutsägbart såsom dessa filmer alltid är och alltid kommer att vara. Men... nånting med den gör att jag inte störde mig så mycket som jag förväntade mig, det var istället lite spännande att se hur allt skulle gå och underhållande nog för att intresset skulle bibehållas. Sen sket sig slutet såklart, men hej det hör ju också till. En 3:a fåre bli från min sida
cpgrisen
2009-11-20