2.6

The Silencing

En reformerad jägare som bor isolerat på ett viltreservat blir involverad i ett dödligt spel av katt och mus när han och den lokala sheriffen spårar en ond mördare som kan ha kidnappat jägarens dotter flera år tidigare.

Originaltitel The Silencing
Regissör Robin Pront
Manus Micah Ranum
Genre Action, Kriminalare, Thriller, 2020-talet
Skådespelare Annabelle Wallis, Nikolaj Coster-Waldau, Melanie Scrofano, Zahn McClarnon, Hero Fiennes Tiffin, Patrick Garrow, Danielle Ryan, Josh Cruddas, Daina Barbeau, Charlotte Lindsay Marron, Brielle Robillard, Heather Stevenson, Shaun Smyth

Rele
2021-10-28
En sevärd, spännande men inte så actionfilm. Storyn och är alldeles för lik med flera andra filmer. Tyvärr har vi flera sadistiska våldtäktsmän och mördare bland oss på riktigt och därför är mitt betyg en trea.
2021-08-14
Smådeppig skogsthriller av samma snitt som man sett förr i både bättre och sämre versioner. Lite spännande trots allt.
Christofer
2021-05-10
En etta efter första timmen pga sina ologiska detaljer kring händelseförloppet. Återhämtade sig sedan en aning till upplösningen, men mer än 2- kan deet ju inte bli tal om såklart.
Djason
2021-05-06
Tycker inte filmen riktigt får ihop det men Coster-Waldau och Wallis är bra och det är fina miljöer så en svag 3:a är allt filmen värd.
finkan
2021-04-30
nja, men gick att se på
amam
2021-04-29
Väldigt svag trea. Gillade Nikoalj och Annabelle Wallis men sen vet jag inte. En scen var lite oväntat men annars var manuset ganska tunt.
AdamB-film
2020-12-23
Helt ok om man inte förväntar sig storverk. Clichérik, och aldrig speciellt spännande. Den får en trea för att jag är svag för miljöerna.
ShenLong
2020-08-23
mycket floskler i manuset. en aningen oklar i hur allt hänger ihop. men annars ok stämning