2.3

The Skeptic

Advokaten Bryan Becket har alltid svårt att tro på något som han inte omedelbart förstår. Efter sin fasters mystiska dödsfall ignorerar han rapporterna om att hennes viktorianska hem är hemsökt och flyttar in. Konstiga saker börjar dock snart hända och Becket får möjlighet att omvärdera sin fasta inställning till övernaturliga företeelser.

Originaltitel The Skeptic
Alternativ titel The Haunting Of Bryan Becket
Regissör Tennyson Bardwell
Manus Tennyson Bardwell
Genre Thriller, Skräck, 2000-tal
Skådespelare Tom Arnold, Edward Herrmann, Robert Prosky, Tim Daly, Andrea Roth, Bruce Altman, Zoe Saldana, Lea Coco, Christina Rouner, Steve Fletcher, LJ Foley

2017-03-08
Tämligen oblodig, men småmysig rysare som kändes helt rätt för en förkyld onsdagskväll.
answai
2014-10-13
Kanske inte en bra film, men inte heller ointressant. Fungerar för strötittande. Hade vunnit mycket på om "skeptikern" inte var så stereotyp, samt väldigt lätt ändrade sig (åt alla håll).

2013-08-13
Okej film. Första gången tyckte jag filmen var läskigt men andra gången när jag glömde vad filmen handlade om så var den inte lika läskig som första gången. Slutet var skum men ändå lite tragisk.
VOLODYA
2013-06-23
Obehaglig och med rätt tempo. Tom Arnold passar bra i rollen.
Florian1978
2011-08-01
Intressant film, men manuset borde slipats på mer.
TheHorrorfan
2011-07-16
nej inget speciellt mest tråkigt.
JimmyChris
2010-10-25
Slutet = förstörde en stark 3a därav en 2:a
Flonk
2010-10-20
Faktiskt bättre än väntat dock så räcker det inte till ett högre betyg än två.
PebblesBeach
2010-10-17
Den hade potential, sedan kom slutet..

2010-10-09
Det är ingen bra film, men den lyckas ändå skapa lite rysningar. Men det är inget annat än en budgetfilm.