2.5

The Slammin' Salmon

Den tidigare tungviktsmästaren i boxning, Cleon Salmon, är nu ägare till en lyxig restaurang. Han är skyldig den japanska maffian 20.000 för en spelskuld. För att rädda restaurangen, drar föreståndaren igång en tävling om vem i personalen som kan sälja mest under kvällen. Vid midnatt skall spelskulden vara reglerad.

Originaltitel The Slammin' Salmon
Alternativ titel Broken Lizard's The Slammin' Salmon
Regissör Kevin Heffernan
Manus Kevin Heffernan, Jay Chandrasekhar, Erik Stolhanske, Paul Soter, Steve Lemme
Genre 2000-tal, Komedi
Skådespelare Kevin Heffernan, Erik Stolhanske, Cobie Smulders, Jay Chandrasekhar, April Bowlby, Paul Soter, Steve Lemme, Michael Clarke Duncan, Olivia Munn, Lance Henriksen, Vivica A Fox, Carrie Clifford, Jeff Chase, Morgan Fairchild, Will Forte, Carla Gallo

Mewtito
2012-09-24
Fjantig, visst. Men Michael Clarke Duncan alltså. Whatever motherfucker!
kervisch
2012-07-20
Sämsta skit jag sett ! Orka.............
wowholypriest
2010-11-24
vilken soppa, hur dålig som helst
SHAAWW
2010-09-14
Rätt så rolig.
jonbo
2010-09-14
Tråkig.
Mordiiax
2010-08-16
Som vanligt är Broken Lizard alltid i topp!
joakimfischer
2010-08-05
härlig ide att spela in en hel film under en kväll på en restaurang. inte särskild intelligent humor men ändå underhållande.
eppjones
2010-04-30
Gillade inte humorn alls. Hade jag vetat att den var från skaparna av min hatfilm "Beerfest" så hade jag nog avstått helt från att se den. Ocharmiga skådisar och karaktärer.
invalido
2010-04-12
Tyckte filmen var ganska torr om jag ska vara ärlig. Vissa scener var för uppenbara och humorn höll inte hela vägen. En besvikelse!
ropes_in_tears
2010-04-06
Broken Lizard brukar vara kul om än något fåniga. Det här är dock den träigaste och tråkigaste "komedi" jag sett på länge. Påminde mig lite om The Dukes of Hazzard som Chandrasekhar regisserade. Och det är ett riktigt bottenbetyg.