2.7

The Space Between Us

För sexton år sedan blev Gardner den första människan som föddes på Mars, där han sedan dess har uppfostrats av forskare. Trött på sitt begränsade liv på den röda planeten bestämmer han sig för att resa till jorden för första gången för att lära känna en livligare värld och försöka hitta sin pappa.

Originaltitel The Space Between Us
Regissör Peter Chelsom
Manus Allan Loeb
Genre Drama, Romantik, Äventyr, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Asa Butterfield, Britt Robertson, Gary Oldman, Carla Gugino, Janet Montgomery, B D Wong, Lauren Myers, Scott Takeda, Beth Bailey, Colin Egglesfield, Tim D Janis, Gil Birmingham, Peter Chelsom (röst)
Filmnummer 119770

Sliggis
2020-02-09
Söt film, kändes dock gjord för en yngre publik och hade en hel del luckor i storyn.
hakuna
2018-09-12
Den var ju rätt fin och romantisk men ändå för många frågetecken och hastigt slut för att ge högre betyg
Robkiller
2018-03-19
Annorlunda handling och lite fina vyer. Men det var väl allt. Gjort för den yngre publiken och känns inte direkt som att den är mycket att se utanför målgruppen...
vonadel
2017-06-29
Verkar vara inne med Sci-Fi Romantik nu. Tycker dock Passengers var ganska mycket bättre än denna. Fast den hade ändå sin charm i all sin orimlighet. Britt Robertson är duktig. 6/10
2017-05-16
Väääääldigt svag tvåa. Verkligen inte alls bra. Känns bara dum och fånig utan någon som helst känsla och kemi.
drl0g
2017-05-08
Inget fel på storyn men dialogen är sämre än vad George Lucas skulle skrivit.
Pillynilly
2017-05-08
Söt film
ulpe01
2017-05-05
Hade kanske inte exakt det förutsägbara slut jag förväntat mig efter att ha sett trailern, men inte heller så bra som jag undermedvetet hoppats på. Sött.