1.8

Stranger Within

Skådespelerskan Emily Moore blir kidnappad och torterad av en maskerad man. Mannen betraktas av pressen som ett psykotiskt fan men bara Emily känner till den verkliga anledningen till varför han kidnappat henne. På flykt från terrorn lämnar Emily New York för en ö i Medelhavet med sin make Robert, en psykiatriker. Men den idylliska avskildheten i detta paradis förvandlats till en fälla när en ung och attraktiv flicka dyker upp med blod på händerna och en förkärlek för psykologiska spel.

Originaltitel Stranger Within
Alternativ titel The Stranger Inside
Regissör Adam Neutzsky-Wulff
Manus Adam Neutzsky-Wulff
Genre Drama, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Estella Warren, William Baldwin, Katia Winter, Sarah Butler, Kim Bodnia, Jeffrey Pierce, Vivienne McKee, Claire Ross-Brown

KyLLo
2018-04-11
Om det här är det sämsta man har sett har man nog inte sett många B-filmer i genren. Upplösningen är dålig och resten av handlingen är väldigt standard, med halvdåliga skådespelare. Tekniskt sett tillhör den inte bottenskiktet. En svag tvåa.
Starlette
2015-01-28
Redan direjt från början märker man vilken nivå denna film ligger på. Det finns inget engagemang från skådisarna. De levererar bara repliker, finns ingen trovärdighet någonstans. Mitt intresse försvann gansks fort, den är inte tillräckligt spännande.
annamichaela
2015-01-20
Herregud. Varför såg jag klart?2/10.
Purp
2014-04-22
Kan bara hålla med Loop, så djävla dålig film.
Loop
2014-04-22
Sämsta skit jag sett i mitt liv. Finns absolut inget positivt att säga om den här filmen.