2.5

Pappa på burk

Wally och Kassie är bästa vänner sedan lång tid tillbaka och delar alla sina innersta hemligheter med varandra. Men en sak kan Wally inte avslöja ? han har blivit förälskad i Kassie. När Kassie i förtroende berättar att hon tänker skaffa barn med hjälp av en donator blir Wally helt ställd. När dagen är inne får den överförfriskade Wally ett infall och byter ut donatorns sperma mot sin egen. Helt ovetande om vem som är barnets riktige far väljer Kassie att lämna New York och föda barnet i sin gamla hemstad.

Originaltitel The Switch
Regissör Josh Gordon, Will Speck
Manus Allan Loeb
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Jennifer Aniston, Jason Bateman, Thomas Robinson, Juliette Lewis, Patrick Wilson, Jeff Goldblum, Victor Pagan, Scott Elrod, Kelli Barrett, Caroline Dhavernas

Skapad 2019-12-15 av OCD
Kassie (Aniston) och Wally (Bateman) är bästa vänner i denna dramakomedi. Kassie vill göra sin dröm sann om att få ett barn, hon har bestämt sig för att bli gravid genom insemination. Något s...   Läs mer »

Skapad 2019-12-11 av TimBuckley
Regissörsduon Gordon och Speck, som ligger bakom denna halvt havererade film, lyckades bättre med sin befriat oseriösa och den gången bitvis roliga stil i långfilmsdebuten \"Blades of Glory\" än...   Läs mer »

2021-01-07
Fy fan vilken kass rulle...
sodomiten
2019-07-27
Borde heta "slapptask på burk" istället. Jag kommer ärligt talat inte på en enda bra film som jennifer aniston är med i.
amam
2019-07-13
Vad var ens poängen med den här filmen. Skådisarna gör väl det bästa de kan med manuset men herregud vad är det för manus. Förutsägbart, papperstunnt, meningslöst.
AsianDawn
2019-01-09
Två sympatiska huvudrollsinnehavare, en småcharmig unge och en Jeff Goldblum som åtminstone försöker. Mer än så blir det inte. Det här är ett drama utan dramatik, en komedi utan humor och romantiken sträcker sig till en provrörsbefruktning. Det räcker liksom inte.
Nalleman
2018-04-28
Jamen inte alltför tokig. Kanske för att jag gillar Jennifer Aniston.
deswhip
2017-06-21
Filmen är lite charmig och småmysig. Jason Bateman gör en bra insats. Jag velar mellan 2 och 3, så länge får det bli 2+.
Krantzylvania
2016-12-17
filmne var exakt som jag förväntade mig, varken mer eller mindre, helt okej mysig film
2016-11-17
Man får sig ett par skratt men som helhet är filmen bara seg och tråkig.
asasae
2016-11-02
Lite charmig film ändå om man kan bortse från det som kan tyckas patetiskt!
wasteoftime
2016-09-26
Å så puttenuttigt det kan bli. Och inte på ett bra sätt, dessutom med flertalet tveksamma skådespelarinsatser. Ganska trött film över lag. Manuset har dock lite potential, men inget som realiseras i den här filmen. Men inte heller direkt dåligt, det är liksom bara sådär "meh" som det ofta är I den här genren, tyvärr. 0,3 på SH-skalan.