The Task

Ett par deltagare för en dokusåpa måste överleva en natt i ett hemsökt fängelse men allt eftersom produktionen går framåt så börjar saker och ting spåra ur.

Originaltitel The Task
Regissör Alex Orwell
Manus Kenny Yakkel
Genre Skräck, 2010-tal
Skådespelare Alexandra Staden, Victor McGuire, Adam Rayner, Antonia Campbell-Hughes, Ashley Mulheron, Amara Karan, Tom Payne, Marc Pickering, Texas Battle, Sam Stockman, Atanas Srebrev, Valentin Ganev

2014-09-18
Extremt kass på alla sätt&vis fjolligt big -brother tema + värdelösa kamera åkningar. borde aldrig ha gjorts!
santiago
2012-10-31
Så jävla värdelöst att jag gråter.
2012-09-13
Upplägget och början sänkte förväntningarna till fotknölarna, och omslaget är inte bättre det. Men tji fick jag då den faktiskt var helt okej med några ordentliga svängningar under sista halvtimman.
Kekz
2012-07-05
Tyckte den var helt okej, tills slutet kom och allting flippade ut helt och jävla hållet.
Die
2012-06-03
Total jävla mindfuck...
Tepesco
2012-05-25
Intressant avstamp i skräckdjungeln, mycket intressant ide. Men kunde gjorts bättre och framförallt så borde det någon gång alla fall kunna bli lite otäckt. Ingen direkt skräck, mer en intressant tanke i dokusåpadjungeln.
rikirock
2012-05-05
En helt okej skräckfilm tills den floppade helt i slutet..
FrökenBredwad
2012-04-22
Mycket mer tillfredsställande än jag hade väntat mig :D
TheHorrorfan
2011-11-27
Kunde ha blivit så bra får en 2a för den coola ideen.
RadioSaga
2011-08-01
Denna film.. vart ska man börja? När jag läste om den tänkte "Åh nej.. inte en till.." men sedan började den bli mer och mer intressant tills den tappade än nära slutet. Men låt min kommentar inte stoppa er från att titta - den kan vara något för just dig!