2.2

The Third Wheel

Stanleys drömtjej har just blivit singel och döm av hans förvåning när hon tackar ja till en dejt med honom. Till en början är kvällen perfekt, men när Stanley råkar köra på den hemlöse Phil börjar allt gå snett. Phil verkar omöjlig att bli av med, och det som skulle bli drömträffen utvecklas istället till rena rama mardrömmen.

Originaltitel The Third Wheel
Regissör Jordan Brady
Manus Jay Lacopo
Genre Romantik, Komedi, 2000-tal
Skådespelare Ben Affleck, Denise Richards, Luke Wilson, Jay Lacopo, Neal Matarazzo, Mike Schwartz, David Koechner, Phill Lewis, Melissa McCarthy, Deborah Theaker, Greg Pitts, Meredith Salenger, Wayne Federman, Matthew Maher, David Koechner, Bobby Slayton

2014-11-26
Jag kommer ihåg att när jag hyrde denna film så var det en av de där filmerna man tar med då man behöver en till för att hyra fler filmer billigare. Dock så överraskade den men den har en stor fördel av att det finns en del kända ansikten med i den. Den underhöll mig och fungerade. Kul är att Matt Damon gör en cameo.
Ghostface
2011-10-19
Matt Damons inhopp är det ända som glänser i denna film. Phil är en otroligt störande karaktär som drar ner filmen och skapar situationer som verkligen är till filmens nackdel.
Djason
2011-06-03
Ingen film för mig, Svag 2:a.
finkan
2008-04-05
nej, inte bra
Kycklingbenet
2008-02-27
gillar att matt damon står först på listan med skådisar... han var ju med ganska mycket. eller? Man bara väntade på att det kanske skulle komma nånting som var lite roligt, men... nej.
sunnhed
2008-02-25
Det här var inte ens dåligt kul, utan endast irriterande. Det var ingenting som var spännande med den här hemska upplevelsen.
Blink182
2008-02-24
Det enda värda är scenen med Matt Damon. Resten av filmen var rätt meninglös och tråkig.
filosofen
2007-09-09
hans intresse for tjejen e omotiverat som fan, hon e bara snygg, luke wilson gjorde bra ifran sig i royal tenenbaums, dock,
LittleBigAun
2007-08-06
Värdeös film

2007-01-10
The Third Wheel är en halvbra komedi om den enda kärleken. Svag regi av okände Jordan Brady som inte alls får till rätt stämning i filmen. Även Jay Lacopos debutmanus, om man avser ett manus till en animerad film, är svagt och inget som höjer filmen till nya höjder. Luke Wilson och Denise Richards är felaktiga val till huvudrollerna. I övrigt bra rollprestationer där bland andra Ben Affleck och Matt Damon ses.