2.3

The Touch

En religiös relik har i över tusen år vaktats av en akrobat-familj. När en ond man hotar att stjäla den för att komma över dess mystiska krafter tvingas familjen med Michelle Yeoh i spetsen göra allt för att hindra honom.

Originaltitel The Touch
Regissör Peter Pau
Manus Julien Carbon, Laurent Courtiaud, J D Zeik
Genre Äventyr, Action, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Michelle Yeoh, Ben Chaplin, Richard Roxburgh, Brandon Chang, Sihung Lung, Margaret Wang, Dane Cook

Zebulonm
2018-09-01
Lite indiana jones med martial art över denna.
Djason
2010-02-14
B-film med rätt usla effekter. Dock är skådisarna bra.
N-din
2009-07-27
Skön.
dsmith
2008-04-04
I början tänkte jag: den verkar inte vara så B. Men i slutet..... när fighterna och specialeffekterna tog över märkte man verkligen att deras budget måste vart som ett barnbidrag. Det säger ganska så mycket
Luciphere
2007-10-27
En blandning mellan Indiana Jones, National Treasure och martial-art film. B-aktig men relativt underhållande och många torra skämt.

2007-01-15
Riktigt dåligt försök till att efterlikna Indiana Jones-filmerna. Dålig berättarteknik och ointressant i allmänhet. Jag har i och för sig sett mycket sämre film än detta, men söker du ett bra actionäventyr rekommenderar jag National Treasure framför detta magplask.
jp
2005-11-10
Snygg, en del bra fighter, det är nog allt.
daniel77
2005-10-19
Charmiga skurkar och hyfsad äventyrskänsla, som tyvärr förstörs helt av onödiga och fula datoranimationer...
Sundance
2005-08-27
segt..
yidaki
2005-05-07
Bättre än man kan tro, men lite för internationell