3.3

The Unforgivable

En kvinna som har dömts för mord släpps från fängelset och börjar söka efter sin yngre syster som hon tvingades överge många år tidigare.

Originaltitel The Unforgivable
Regissör Nora Fingscheidt
Manus Peter Craig, Hillary Seitz
Genre Drama, Kriminalare, 2020-talet
Skådespelare Sandra Bullock, Viola Davis, Vincent D'Onofrio, Jon Bernthal, Richard Thomas, Linda Emond, Aisling Franciosi, Emma Nelson, Will Pullen, Tom Guiry, Neli Kastrinos

vonadel
2022-08-26
Helt klart bättre än väntat. Spännande o intressant hela vägen. 8/10
djonipony
2022-03-15
Stark 3:a! Bullock bra. 2021 års bästa film hittills ihop med King Richard.
Christofer
2022-02-22
2022-01-18: Rätt hyggligt.
2022-02-28
Helt okej film, men tyvärr alldeles för förutsägbar man räknade ut filmens twist redan efter fem minuter. Annars helt okej...
hsimpson
2022-01-19
Regi av Oscar Bait. Storyn är helt okej, men inte så gripande som den vill vara på grund av ett par brister som jag inte vill skriva här och riskera att spoila. Lite för många förutsägbara inslag också.
2022-01-09
En positiv överraskning. Till skillnad från de flesta liknande filmer så kan man inte alltid lista ut vad som ska hända, och dessutom har de flesta karaktärer fler bottnar än en. Stark trea. (9/15)
2022-01-05
Troligen den mest stabila/mörkaste filmen med Bullock sedan ever.." ,Hon spelar mest glatta-puckade roller men här,kommer hon till sin rätt!. Synd som fan filmen är totalt pk- Woke.( e,x, Transan i the -half-way-house., Hämnar sonen, ser heller inte helt "rätt" ut. Sen givet det,ras-blandar paret##, på Vishan. (Tröttsamt). Annars",en kylig trovärdig story med folks misär. Man uppskattar det man har,själv mera efter denna mörka upplevelse//
Zebulonm
2022-01-01
Det här är ju förbannat bra o Bullock e ju grym i sin roll.
2021-12-31
Riktigt bra film och Sandra Bullock gör helt klart en av sina bästa prestationer någonsin!
Tatty
2021-12-27
Ganska bra film än vad man förväntade sig.