2.1

The Visitation

En amerikansk småstad slits sönder av övernaturliga händelser som sätts i samband med en mystisk främling och hans ouppklarade förflutna.

Originaltitel The Visitation
Regissör Robby Henson
Manus Brian Godawa
Genre Thriller, Skräck, Drama, 2000-tal
Skådespelare Edward Furlong, James Horan, Kelly Lynch, Martin Donovan (II), Priscilla Barnes, Don Swayze, Hillary Tuck, Richard Tyson, Randy Travis, Ellen Geer, Noah Segan, Joe Unger, Lew Temple, Lin Ciangio, Frank Clem

2019-04-30
Den här filmen är ju rätt bra...
2017-10-25
TheHorrorfan
2014-04-12
Nej, usch. Skräck filmer som handlar om katolism är sällan bra, och det här är inget undantag.
Tatty
2014-01-12
Filmen var spännande och jag förstod vad filmen handlade om men har ändå svårt att tycka att filmen var bra.
Robkiller
2013-03-17
En småstad får besök av en man som till synes kan utföra mirakel, men är allt som det verkar? till en början är filmen rätt ok, men vartefter handlingen uppdagas och filmen ballar ur mer och mer så blir det bara sämre... lägg till en konstig regi, usla skådespelare och en massa religiöst dravel så blir det här inte så mycket att se i alla fall
Xenox
2012-07-19
Dålig och lättglömd.
Johjt
2012-05-03
Denna var ju inge vidare, dåliga effekter och jobbig ljussättning. Trodde jag skulle få se något annat när både Furlong och Donovan var med men så var inte fallet. Storyn känns överdramatiserad och den senare halvan av filmen känns direkt löjlig.
Dele
2012-04-27
Grundstoryn skulle rätt använd kunna bli något annat än det överdramatiserade kristendomspropagandaspektakel detta blivit. När en karaktär inte ens får lysa med en ficklampa utan att rörelserna ska förses med ljudeffekter så lämnas inte mycket över till åskådarens egen tolkning. Tröttsamt!
snutsch
2010-07-29
Baronen: schysst B-film, 3:a Governor: bra underhållning för att vara en B-thriller
Angeliana
2010-07-03
OJ, detta var illa. Kan inte ens nämna en sak som var värst, allt med filmen var exakt lika värdelöst.