2.3

The Woods

Utspelas på ett internat för flickor år 1965 där vi följer tonåringen Heather som efter händelser på skolan lär att något ont ruvar i skogen omkring skolan.

Originaltitel The Woods
Regissör Lucky McKee
Manus David Ross
Genre 2000-tal, Mysterium, Skräck
Skådespelare Colleen Williams, Lauren Birkell, Jane Gilchrist, Ivana Shein, Marcia Bennett, Jude Beny, Angela Bettis, Agnes Bruckner, Bruce Campbell, Emma Campbell, Melissa Carter, Patricia Clarkson, Gordon Currie, Rachel Nichols

Skapad 2019-10-29 av bmo
Det är inte ofta det kommer bra skräckfilmer och på senare år har det varit speciellt tunnsått med det, trots att det kommit så mycket nya skräckisar. I vågen av gore med avhuggna lemmar, blod...   Läs mer »

silvertrain
2018-11-23
En bra och läskig psykologisk rysare. Bra handling och Intressanta karaktärer och miljöer. Gillar när det är klurigt och man får tänka. Dock så är mamman rätt irriterande, men pappan gillar jag.
2017-10-25
ThePatient
2017-01-16
De siktade på ett surrealistiskt mysterium, men det blev mest en oengagerande röra.
TheHorrorfan
2015-01-13
Ganska tråkig och inget vidare underhållande, men Rachel Nichols är bra.
LuxLisbon2
2011-11-16
Preppy och creepy, men för många luckor i storyn för min smak.

2011-09-27
Bruce Campbell. Jag älskar karln.
Vimseimse
2010-04-19
Svag fyra. Den är inte scary men har en skön feeling. Tyvärr får man känslan att dom stressade med dom sista 15-20 minuterna av filmen. Den var inte lika välgjord där.
Djason
2009-12-15
Skum film jäkligt skum film med ett ganska tråkigt slut. Men filmen har bra skådisar så betyget blir en stark 2:a. En film med Bruce Campbell kan aldrig vara dålig även om han är med alldeles för lite.
Tepesco
2009-10-04
Bra för stunden men inte mycket mer än så.
ziferN
2009-10-03
Trodde den skulle vara bättre, men den var underhållande att se på.