2.2

The Wrong Missy

Tim tror att han har bjudit med sin drömtjej på en jobbresa till Hawaii, men inser att han i själva verket har sms:at en kvinna från en katastrofal blinddejt.

Originaltitel The Wrong Missy
Regissör Tyler Spindel
Manus Chris Pappas, Kevin Barnett
Genre Komedi, Romantik
Skådespelare David Spade, Lauren Lapkus, Nick Swardson, Geoff Pierson, Jackie Sandler, Molly Sims, Sarah Chalke, Chris Witaske, Rob Schneider, John Farley, Jorge Garcia, Joe Anoa'i, Jonathan Loughran, Jared Sandler, Chris Titone, Arlene Newman-Van Asperen, Candace Smith

finkan
2021-01-06
Gillade denna
Starkbröl
2020-07-30
Filmen är RIKTIGT usel och man behöver inte ens diskutera den, men Lauren Lapkus är magisk och scenerituggande och filmen är lätt värd att se bara på grund av henne. David Spade är däremot häpnadsväckande trist, även om han ska vara någon slags straight man här.
Oskar_Olw
2020-07-22
Den hade vissa moment som var så dåliga att de var bra. Men på det stora hela så var den så dålig att det var dåligt.
2020-07-05
Det finns så mycket som är så dåligt här och massa problematiska saker jag inte gillar, men Lauren Lapkus själ showen och lyckas bära upp allt. En 55 årig David Spade i huvudrollen är dock rätt jävla sämst och det finns ju absolut ingenting hos honom som är intressant eller charmigt. Ju mer jag tänker på det desto mer saker finns det att starkt ogilla, men jag låter Lapkus charm rädda en rätt stabil tvåa ändå.
Paramis
2020-06-12
Faktiskt rätt rolig, men Rob Schneider är bara kass.
2020-05-21
När det gäller film från Adam Sandlers produktionsbolag "Happy Madison" så är det verkligen älska eller hata det verkar handla om. Jag valde att se den för att jag under många år tagit del av Lauren Lapkus underbara improvisationsförmåga i podcasten "Comedy Bang Bang" och att se henne få chansen i större sammanhang är kul. Dessutom har jag alltid tyckt om David Spade. Jag får i alla fall en kul och knäpp komedi som klockar in på 90 minuter. Något alla komedier borde göra.