2.2

The Wrong Missy

Tim tror att han har bjudit med sin drömtjej på en jobbresa till Hawaii, men inser att han i själva verket har sms:at en kvinna från en katastrofal blinddejt.

Originaltitel The Wrong Missy
Regissör Tyler Spindel
Manus Chris Pappas, Kevin Barnett
Genre Komedi, Romantik
Skådespelare David Spade, Lauren Lapkus, Nick Swardson, Geoff Pierson, Jackie Sandler, Molly Sims, Sarah Chalke, Chris Witaske, Rob Schneider, John Farley, Jorge Garcia, Joe Anoa'i, Jonathan Loughran, Jared Sandler, Chris Titone, Arlene Newman-Van Asperen, Candace Smith

2020-07-05
Det finns så mycket som är så dåligt här och massa problematiska saker jag inte gillar, men Lauren Lapkus själ showen och lyckas bära upp allt. En 55 årig David Spade i huvudrollen är dock rätt jävla sämst och det finns ju absolut ingenting hos honom som är intressant eller charmigt. Ju mer jag tänker på det desto mer saker finns det att starkt ogilla, men jag låter Lapkus charm rädda en rätt stabil tvåa ändå.
Paramis
2020-06-12
Faktiskt rätt rolig, men Rob Schneider är bara kass.
2020-05-21
När det gäller film från Adam Sandlers produktionsbolag "Happy Madison" så är det verkligen älska eller hata det verkar handla om. Jag valde att se den för att jag under många år tagit del av Lauren Lapkus underbara improvisationsförmåga i podcasten "Comedy Bang Bang" och att se henne få chansen i större sammanhang är kul. Dessutom har jag alltid tyckt om David Spade. Jag får i alla fall en kul och knäpp komedi som klockar in på 90 minuter. Något alla komedier borde göra.
HenrikHermansen
2020-05-13
Jag skulle hellre hugga mig själv i örat med en sax än att se detta trötta miserabla försök till film en gång till. Den är så usel att jag hellre sitter och glor på en avstängd TV-skärm i 1,5 timme. Tror till och med jag skulle vara mer tillfredsställd efter det. Detta är i särklass det mest värdelösa skräp som filmats av en kamera och jag skulle inte se om den om jag så fick 50.000 kronor. Jag har faktiskt inte en enda positiv sak att säga om "filmen". Skulle vara att glädjen när den äntligen tog slut var en speciell känsla man sällan upplever av en film.