3.2

Things You Can Tell Just by Looking at Her

Dramakomedi om sex kvinnor som var och en kämpar för att få kärleken och sina liv att fungera och vars öden vävs samman.

Originaltitel Things You Can Tell Just by Looking at Her
Regissör Rodrigo García
Manus Rodrigo García
Genre Drama, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Glenn Close, Holly Hunter, Cameron Diaz, Valeria Golino, Calista Flockhart, Kathy Baker, Amy Brenneman, Elpidia Carrillo, Matt Craven, Gregory Hines, Penelope Allen, Roma Maffia, Mika Boorem

LuxLisbon2
2012-06-26
Svag trea. Helt ok om ensamhet.
cpgrisen
2009-10-13
säger samma sak som Lesthi
Lesthi
2009-08-08
Tänkte ge den en trea men eftersom jag inte förstod poängen får den en tvåa >< Bra skådespeleri av Diaz.
Malfunction
2009-02-23
Bra skådisar men ja.
Pontflopp
2007-09-23
visst, den är ganska bra och det var ett tag sen jag såg den men vad jag kommer ihåg var att den inte gav mig mycket känsla.. faktiskt.
Steijer
2007-07-06
En lightversion av "Nio liv" - som är mycket bättre
thelaststep
2006-10-21
diaz min favorit skådis, riktigt bra gjort... :)
mutato
2006-06-21
nej, det här är dåligt. en oangenäm besvikelse även när man jämför med vad som kom efter, nine lives. rodrigo garcía, vill inte se några mer av hans filmer igen. sliskigt oärlig men tycks vilja försvara det per "insikt" som är "allmän". märks tydlig att han ville adressera detta i nämnda nio, men blev fånigt där, djurallegorier. alla dessa magiska dialoger, aldrig för sig själva. full fokus på åskådaren, manipulationens belöning: inte våran egen, utan han som står bakom. man berättar inte varför, och vi säger, men det är ju sant!
uCj
2006-04-17
Väldigt bra. Inte alls för lite djup, inte alls tråkig (då finns mycket värre i denna genre) och inte alls dumt med updelningen över huvud taget. Det är en skön omväxling och känns kul då det låter så många historier och skådespelare ta plats. Mycket bättre än när man hittar på hokus pokus som i filmen Crash (2005), då allt bara faller!
Helenanena
2006-03-25
Välspelad men tråkig... Tyvärr.